Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg har afsløret det tidligere i tråden at det er en DRENG han skulle bare vise sin moster hvor langt hans hår var blvet
Jeg har afsløret det tidligere i tråden at det er en DRENG han skulle bare vise sin moster hvor langt hans hår var blvet
Haha, der kan man bare se, hvor meget det kan snyde, hvad man putter underne i
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pige... havde jeg sagt selvom der ik var springvand
M (: skriver: Haha, der kan man bare se, hvor meget det kan snyde, hvad man putter underne i
Anonym skriver: Nej en dreng
Nej en dreng
hautecouture skriver:
Anonym skriver: Det skal du slet ikke være flov over, det var jo en gætte leg og ærligt, så ligner han sin søster som var de tvillinger i den alder så forstår godt dit gæt
Det skal du slet ikke være flov over, det var jo en gætte leg og ærligt, så ligner han sin søster som var de tvillinger i den alder så forstår godt dit gæt
Nå det var godt
Kay skriver: pige... havde jeg sagt selvom der ik var springvand
Anonym skriver: Niks en dreng..
Niks en dreng..
læste det godt lige
vores pige på 5 måneder bliver tit kaldt for en dreng... selvom hun er klædt i lilla eller pink
Gætter på en dreng.
Men det er jo et trick billede med både totten i håret og de blå biler på trøjen. Vh stine
Anonym skriver: Præcis!! så det der med at ældre mennesker ofte kalder han for hun og omvendt, jamen jeg forstår det godt for det kan altså være rigtig svært at gætte sig til
Præcis!! så det der med at ældre mennesker ofte kalder han for hun og omvendt, jamen jeg forstår det godt for det kan altså være rigtig svært at gætte sig til
Ja, og måske man ikke skal tage det så personligt endda..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128