Gæt min baby ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Hår elastikken snyder og det samme gør dukke vognen, men tvivler på de færreste giver deres piger en blålig body med biler på

præcis, det er hans søsters dukkevogn, han skulle bare vise moster hvor langt hans hår var blevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

min første indskyldelse var dreng, men eftersom h*n har springvand gætter jeg på pige

Har skrevet svaret , det er en bette dreng han skulle bare vise moster hvor langt hans hår var blevet

Anmeld

12. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Har skrevet svaret , det er en bette dreng han skulle bare vise moster hvor langt hans hår var blevet

hov havde jeg da slet ikke set

når men fik jo næsten ret, haha, det var det springvand der snød, synes jo mest han lignede en dreng

Anmeld

12. januar 2013

Faith

Dreng.

Anmeld

12. januar 2013

Faith

Anonym skriver:

Hov det havde jeg da heller ikke lige set. Men vidste nu godt det var en dreng

Anmeld

16. januar 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Er det en dreng eller pige??

Dem som kender mig eller babyen må ikke svare

Pige? Ikke så meget pga elastik - Synes bare barnet ligner en pige i ansigtet (nu åbner jeg så ikke jeg har fornærmet nogle, hvis det viser sig at være en dreng....) 

Anmeld

16. januar 2013

hautecouture

hautecouture skriver:

Pige? Ikke så meget pga elastik - Synes bare barnet ligner en pige i ansigtet (nu åbner jeg så ikke jeg har fornærmet nogle, hvis det viser sig at være en dreng....) 

Ups .... 

Anmeld

16. januar 2013

M (:

Anonym skriver:

Er det en dreng eller pige??

Dem som kender mig eller babyen må ikke svare

Ud fra hårelastikket gætter jeg på pige

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Ud fra hårelastikket gætter jeg på pige

Jeg har afsløret det tidligere i tråden at det er en DRENG han skulle bare vise sin moster hvor langt hans hår var blvet

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Nej en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.