Hjælp vedr. frivillig tvangsfjerning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

kirsti

I en anbringelse skal man altid arbejde mod en hjemsendelse så hvis kommunen mener du er klar når du ønsker dem hjem så får du det. I dit tilfælde tror jeg man vil forsøge at familie anbringe børnene, altså anbringe dem hos et familiemedlem!

jeg vil dog på det kraftigste fraråde dig at få dem anbragt hvis de på nogen måde kan blive hjemme! Det er et stort traume for børn at blive anbragt og det vil virkelig kræve meget for dem at få tilliden til dig tilbage!

hvad med noget aflastning el en hjemmehosser?

hvad siger fædrene?

mine forældre har haft plejebørn i mange år, vi har været aflastningsfamilie og jeg er uddannet socialrådgiver så ved da lidt om hvad jeg snakker om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Carina:-)

Superflot du tager ansvar for dine børn,og søger hjælp-

Aner ikke noget om det juridiske,men min logik siger mig at man står bedre hvis man selv søger hjælp.

Håber det bedste for dig og din familie 

Anmeld

13. januar 2013

hesøth

Øv at du har det så dårligt!

Hvad siger dit ældste barns far? Var det ikke langt at foretrække at han fik bopæl over barnet istedet for?

Og hvad siger din kæreste? Han skal da også tage ansvar for jeres fælles barn og familie?

Fædrene skal da træde til inden der overhovedet skal overvejes den ene eller anden form for kommunal anbringelse.

Rigtig god bedring til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.