Jeg er ikke sikker på jeg har taget på hvad jeg skal..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Bella89

Hej piger.

Ja som overskriften siger, føler jeg at jeg ikke har taget det på jeg skulle

Før jeg blev gravid hadet jeg en vægt på 45 kg. Og er 160 høj, jeg er derfor undervægtig med et bmi på 17.58.

Jeg har været gravid før og tog 22 kg. På under min graviditet.

Jeg er nu 27-5 henne og har taget 6 kg. På..
Lyder det rigtigt? Jeg syntes selv, jeg ser lille ud i forhold til sidste gang.
Jeg har været en del under pras på det sidste pga. Flytning og problemer med at få hverdagen til at hænge sammen, da min eks smed mig ud sidst i nov. Og har først fået bolig nu her den første januar.

Så mad og sådan har været sidst på listen, da jeg har tænkt på min datter skulle opleve det bedste selvom hun ikke hadet fast hjem.
- men nu går alt den rigtige vej igen og vi bor i en lækker lejlighed og tager dagen en af gangen men kan ikke lade være med at tænke på jeg ser lille ud i spejlet
- han har det dog godt, mærker ham hvert dag og spiser når jeg er sulten

- hvad siger du? Lyder det normalt??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Pige2009

Jeg tog kun 10 kg. på under min graviditet og havde taget omtrent det samme på som dig, da jeg var lige så langt henne

Anmeld

12. januar 2013

Bertris

Bella89 skriver:

Hej piger.

Ja som overskriften siger, føler jeg at jeg ikke har taget det på jeg skulle

Før jeg blev gravid hadet jeg en vægt på 45 kg. Og er 160 høj, jeg er derfor undervægtig med et bmi på 17.58.

Jeg har været gravid før og tog 22 kg. På under min graviditet.

Jeg er nu 27-5 henne og har taget 6 kg. På..
Lyder det rigtigt? Jeg syntes selv, jeg ser lille ud i forhold til sidste gang.
Jeg har været en del under pras på det sidste pga. Flytning og problemer med at få hverdagen til at hænge sammen, da min eks smed mig ud sidst i nov. Og har først fået bolig nu her den første januar.

Så mad og sådan har været sidst på listen, da jeg har tænkt på min datter skulle opleve det bedste selvom hun ikke hadet fast hjem.
- men nu går alt den rigtige vej igen og vi bor i en lækker lejlighed og tager dagen en af gangen men kan ikke lade være med at tænke på jeg ser lille ud i spejlet
- han har det dog godt, mærker ham hvert dag og spiser når jeg er sulten

- hvad siger du? Lyder det normalt??

Knus

Altså 6 kg + lyder ikke helt ringe  
Men måske skal du ikke bare spise når du er sulten, men spise de tre hovedmåltider, morgen, middag og aften, og tre mellem måltider  
Så er du sikker på at du får nok nærring  
Men hvis din JM ikke har nævnt noget omkring din vægt tror jeg ikke du skal bekymre dig  

Anmeld

12. januar 2013

Bella89

Baagøe skriver:

Jeg tog kun 10 kg. på under min graviditet og havde taget omtrent det samme på som dig, da jeg var lige så langt henne

Så er det måske meget normalt syntes det virker af lidt.

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

Bella89 skriver:

Så er det måske meget normalt syntes det virker af lidt.

Det er jo vidt forskelligt fra person til person, så jeg ville ikke være bekymret 

Anmeld

12. januar 2013

Bella89

Bertris skriver:

Altså 6 kg + lyder ikke helt ringe  
Men måske skal du ikke bare spise når du er sulten, men spise de tre hovedmåltider, morgen, middag og aften, og tre mellem måltider  
Så er du sikker på at du får nok nærring  
Men hvis din JM ikke har nævnt noget omkring din vægt tror jeg ikke du skal bekymre dig  

Jeg spiser morgen, middag og aften og små bider imellem også

Hun har ikke sagt noget endnu, da jeg skal se hende på tirsdag

Anmeld

12. januar 2013

sabi1979

Hejsa, ved min første graviditet tog jeg 20 kg. På og anden gang tog jeg 12 kg. På og nu er jeg gravid i uge 31+5 og har kun taget 3,4 kg. På ( jeg må så PGA sukkersyge og overvægt ikke gerne tage mere end 5 kg. På ) så jeg tror det er helt iorden at du kun har taget 6 kg på
sabrina

Anmeld

12. januar 2013

Bertris

Bella89 skriver:

Jeg spiser morgen, middag og aften og små bider imellem også

Hun har ikke sagt noget endnu, da jeg skal se hende på tirsdag

Det lyder fornuftigt
Havde selv INGEN appetit i 2. trimester så tvang mig selv til at spise

Anmeld

12. januar 2013

Bella89

sabi1979 skriver:

Hejsa, ved min første graviditet tog jeg 20 kg. På og anden gang tog jeg 12 kg. På og nu er jeg gravid i uge 31+5 og har kun taget 3,4 kg. På ( jeg må så PGA sukkersyge og overvægt ikke gerne tage mere end 5 kg. På ) så jeg tror det er helt iorden at du kun har taget 6 kg på
sabrina

Så vil jeg ikke tænke så meget over det når det kan gå den anden vej, alle jeg har hørt om, går det kun op da de næste gange de er gravide

Anmeld

12. januar 2013

Bella89

Bertris skriver:

Det lyder fornuftigt
Havde selv INGEN appetit i 2. trimester så tvang mig selv til at spise

Hehe jeg spiser som jeg plejer og gjorde før hen.. Men skal måske tænke på at spise lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.