El cigaret i starten af graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lige stoppet med at ryge cigaretter og bruger nu el cigaret. Tanken er, at denne kun skal bruges midlertidigt, indtil vanen kan lægges helt på hylden. Er ikke gravid endnu, hvad jeg ved af, men vi prøver.

Skader el cigaretten (uden nikotin!) fosteret?

Kold tyrker er prøvet mange gange og jeg kan ikke med nikotinprodukter... Spørger ikke lægen, da jeg ikke kan med min nuværende, og egentlig bare skal tage mig sammen og få skiftet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er lige stoppet med at ryge cigaretter og bruger nu el cigaret. Tanken er, at denne kun skal bruges midlertidigt, indtil vanen kan lægges helt på hylden. Er ikke gravid endnu, hvad jeg ved af, men vi prøver.

Kold tyrker er prøvet mange gange og jeg kan ikke med nikotinprodukter... Spørger ikke lægen, da jeg ikke kan med min nuværende, og egentlig bare skal tage mig sammen og få skiftet.

Jeg ved absolut ikke en dyt om det, men jeg kunne forestille mig at du kan spørge forhandleren.. De burde vide om det er skadeligt for gravide

Anmeld

11. januar 2013

Eliza

I brugsanvisningen på den jeg havde, stod der at den ikke måtte bruges af gravide. Jeg tænker dog alligevel at den er ok hvis alternativet er alm smøger. 

Anmeld

11. januar 2013

Philla

Anonym skriver:

Hej

Jeg faldt over dette link og ville læse det, hvis jeg var dig. Vil helt klart anbefale dig en kold tyrker. Jeg ved godt, at det er svært (har selv været der), men jeg heppede på mig selv og blev ved med at sige, at jeg var rigtig god og ikke behøvede cigaretter længere. Det var den første uge, der var sej. 

Held og lykke 

http://www.cancer.dk/rensluften/passiv_rygning/E-cigaretter/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.