Holbæk eller Roskilde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

mini-musling

Ja som overskriften siger, har jeg valget mellem at skulle tilknyttes enten Roskilde sygehus eller Holbæk.

Min søster havde en knap så positiv oplevelse på barselsgangen i Roskilde og har ikke rigtig hørt noget om Holbæk. Er der nogle der ude der har erfraringer med de 2, eller har truffet et valg på basis af andet.

Mht. transport er det for os ligegyldigt, det tager henholdsvis 20 og 25 min, så det er ikke det der er det afgørende.

Vil simpelthen blive så glad for jeres svar, er sådan i tvivl hvad vi skal vælge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har født på Holbæk og jeg har kun positivt at sige om dem jeg havde en god fødsel god jm .
Jeg kender ikk Roskilde desværre .

Anmeld

11. januar 2013

Neon

Jeg fødte på roskilde. Og jeg var da også glad for det.. Men da jeg kom hjem er der mange ting jeg er ked af jeg ikke havde mere styr på. F.eks. fik jeg først min fødselsjournal flere måneder efter, da jeg ringede for at få den sendt. Der var ikke skrevet noget i journalen fra kl 14 til 17:19 hvor jeg fødte. De kom overhoved ikke med ideer til hvordan jeg kunne lindre smerten efter jeg var blevet syet, også selvom jeg opsøgte det! Alle fra min mødregruppe havde fået en flaske med hjem, man kunne skylle med når man tissede, heller ikke det fik jeg.. Synes jeg har fundet mig i en masse smerte uden grund!

Anmeld

11. januar 2013

Den lykkelige

Jeg har født på Holbæk og har udelukkende gode ting at sige omkring stedet og personalet! Jeg var også indlagt i 3 dage i omkring uge 37 og de var SÅ søde!! 
Kender 4 som har født der og alle har været tilfredse!! 
Kender ikke roskilde eller har hørt noget om det.. 
Jeg havde en som hed Lone Hansen og hun var GULD værd!! 

Anmeld

11. januar 2013

henh01

Jeg har født på Roskilde to gange og skal føde der igen til maj. MEN hvis ikke det var for transporttiden havde jeg valgt Holbæk. Jeg fødte sidste gang om natten og blev kørt til stuen kl. 5 - hvor min kæreste blev sendt hjem..
Selve forløbene har været udemærket, JM virkede flinke og kompetente, men udelukkende pga den manglende mulighed for at have ens kæreste overnattende så havde jeg valgt Holbæk (hvor mændene gerne må blive natten over)

Anmeld

13. januar 2013

mini-musling

Tusinde tak for jeres svar. Vi er blevet ret så sikre på at det skal være Holbæk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.