Hvad skal jeg tro...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Godaften Allesammen...  

Jeg er lidt forvirret og rundt på gulvet...  Jeg havde sidst menstruation den 22 December og jeg havde forventet æl omkring den 5 januar...  jeg har taget 2 graviditets teste og de viser svagt positivt efter 15 minutter først...  stregen kan ses efter de 15 minutter..  Er de positive eller falsk positive...  Hvad skal jeg tro

Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

come2

Venter spændt på 2 streger skriver:

Godaften Allesammen...  

Jeg er lidt forvirret og rundt på gulvet...  Jeg havde sidst menstruation den 22 December og jeg havde forventet æl omkring den 5 januar...  jeg har taget 2 graviditets teste og de viser svagt positivt efter 15 minutter først...  stregen kan ses efter de 15 minutter..  Er de positive eller falsk positive...  Hvad skal jeg tro

Hilsen maria

Jeg tror desværre ikke du kan regne med dem. Det er alt for tidligt at teste, og du har aflæst dem efter for lang tid.

Anmeld

11. januar 2013

Hullabullabulla

Godaften Allesammen...  

Hilsen maria

Jeg ville ikke stole på den når stregen først komme efter 15 min.. Vent et par dage og tag en ny

Anmeld

11. januar 2013

jeg vil teste igen i næste uge...!!  Håber inderligt at min menstruation ikk kommer...  Men er der ikk stor chance for at der er gevinst når den allerede kan fange mulig HCG...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. januar 2013

Miss Church

Godaften Allesammen...  

Hilsen maria

Efter 15 min, ville jeg ikke stole på dem. 

Men  for at du snart kan lave en positiv test indenfor tiden 

Anmeld

11. januar 2013

Det håber jeg inderligt også..  Det vil betyde så meget formig og min forlovede da jeg mistede i uge 17 sidste år...

Anmeld

11. januar 2013

Hullabullabulla

jeg vil teste igen i næste uge...!!  Håber inderligt at min menstruation ikk kommer...  Men er der ikk stor chance for at der er gevinst når den allerede kan fange mulig HCG...

kan se det er en valmed test - de kan tit være falsk positive (prøv at kigge lidt på google) - men krydser alt hvad jeg kan for at du får en positiv test i næste uge

Anmeld

11. januar 2013

Ja det er en valmed test.. !!   Det er så hårdt det her...   Hvorfor kan den ikke bare være positiv inden for de 3 minutter...

Anmeld

11. januar 2013

Ja det er en valmed test.. !!   Det er så hårdt det her...   Hvorfor kan den ikke bare være positiv inden for de 3 minutter...

Har bare graviditets symtomer...

Har bare haft kvalme hver dag og har haft smagen af jern.. !! Har haft det dårligt og haft de symtomer...

Anmeld

11. januar 2013

Hullabullabulla

Har bare graviditets symtomer...

Har bare haft kvalme hver dag og har haft smagen af jern.. !! Har haft det dårligt og haft de symtomer...

Det ER hårdt - og kroppen kan snyde dig mega meget.. I alle de 18 måneder vi prøvede havde jeg symptomer - da jeg så testede positiv havde jeg faktisk ingen (udover lidt ømme bryster)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.