aaargh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Hahaha ja, de er sku kedelige  Godt vi selv er helt fantastiske sjove mennesker haha!

Det er jo lige det! Vi er jo ikke de snerpede der ikke laver børn  *fløjte fløjte*

Spark lige til Thomas og sig han skal være en mand! Hvorfor ikke en "William2"? Han er jo sådan en skøn dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Frøken J.

HeidiØ skriver:

Hahaa I love you! Kun hvis der ligger en lækker lille ostehapper på! (ej.. måske osse lidt mærkeligt)

Måske ligger der to! - Jaaah, nu bliver det helt vildt *indsæt passende smiley her*

Anmeld

10. januar 2013

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Kender godt følelsen, nogengange .

Håber for dig at han med tiden ændrer mening 

Du kan også bare komme igang, unge dame!  

Anmeld

10. januar 2013

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Det er jo lige det! Vi er jo ikke de snerpede der ikke laver børn  *fløjte fløjte*

Spark lige til Thomas og sig han skal være en mand! Hvorfor ikke en "William2"? Han er jo sådan en skøn dreng 

Jaaah William vol. 2.. kan bare mærke jeg ville få en dreng igen

Altsååååå min taktik er jo ikke at tale for meget om det, og ALTID bare vise overskud mht W!

Anmeld

10. januar 2013

HeidiØ

Frøken J. skriver:

Måske ligger der to! - Jaaah, nu bliver det helt vildt *indsæt passende smiley her*

hahah! Du ved jeg er en sucker for ostehappere!

Anmeld

10. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jaaah William vol. 2.. kan bare mærke jeg ville få en dreng igen

Altsååååå min taktik er jo ikke at tale for meget om det, og ALTID bare vise overskud mht W!

Haha Ja det må være vejen frem! Mega overskudsmor der klarer det hele og aaaldrig brokker sig  (det ville ALDRIG blive sandhed her hjemme  .)

Jeg tror VIRKELIG at jeg ville få en pige.... men det troede jeg jo også første gang

Anmeld

10. januar 2013

Mother-love

HeidiØ skriver:

... jeg troede ikke det nogensinde skulle overgå mig faktisk, men jeg er SÅ skruk for tiden! Vil gerne bare være gravid.. ha en baby mere og en familie på 4!!

Manden siger no-go.. øv!

Sku bare ud med det!!!

Kender det alt for godt. Jeg har været skruk siden Isabella var 3 mdr. Og hun er altaå 19 mdr nu. Og skrubberen bliver bestemt ikke bedre. Og manden her har Sagt måske om et års tid. Og jeg føler det bare som en evig. Jeg kan sagtens se logiken i det. Men vil bare så gerne have en lille baby igen hehe. Så vi kan tage hinanden i hånden og være skruk sammen ;P

Anmeld

11. januar 2013

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Haha Ja det må være vejen frem! Mega overskudsmor der klarer det hele og aaaldrig brokker sig  (det ville ALDRIG blive sandhed her hjemme  .)

Jeg tror VIRKELIG at jeg ville få en pige.... men det troede jeg jo også første gang

Ja, så man man sige du tog grueligt fejl, hva... Benjamin er totalt dreng!!

Anmeld

11. januar 2013

HeidiØ

michelledam skriver:

Kender det alt for godt. Jeg har været skruk siden Isabella var 3 mdr. Og hun er altaå 19 mdr nu. Og skrubberen bliver bestemt ikke bedre. Og manden her har Sagt måske om et års tid. Og jeg føler det bare som en evig. Jeg kan sagtens se logiken i det. Men vil bare så gerne have en lille baby igen hehe. Så vi kan tage hinanden i hånden og være skruk sammen ;P

pyyyha ja, det lyder hårdt når du ligefrem har det i vente

Ja, vi holder hånd og er skrukke så! Og nyder de babyer der blir født herinde

Anmeld

13. januar 2013

Hailiesmom11

HeidiØ skriver:

uuuuuh ej hvor spændende altså!!!!  Håber snart der sker noget

Ja mega spændende er det.. Håber den er der i denne omgang.. Føler lidt den er der i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.