Pangasius-fisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.254 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

mommy1991

Hej allesammen!

Jeg er gravid og har spist pangasius-fisk i troen om at det sikkert var helt fint. Nu hører jeg så alt muligt om at fisken kan indeholde kvindelige hormoner, og alt muligt stads og skidt. 

Jeg har bare hele tiden haft den der indstilling, at som gravid kan man spise "stortset" hvad man vil - bare ikke for meget af noget. 

Hvad tænker I om det, og har I hørt noget om pangasius-fisken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Kief31

Jeg tror ikke du skal være bekymret, jeg spiser alt, og har gjort det i alle tre graviditeter

Anmeld

10. januar 2013

Doffie

Kief31 skriver:

Jeg tror ikke du skal være bekymret, jeg spiser alt, og har gjort det i alle tre graviditeter

Anmeld

10. januar 2013

mommy1991

Kief31 skriver:

Tak for svaret og trygheden!  

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

emmagirl skriver:

Hej allesammen!

Jeg er gravid og har spist pangasius-fisk i troen om at det sikkert var helt fint. Nu hører jeg så alt muligt om at fisken kan indeholde kvindelige hormoner, og alt muligt stads og skidt. 

Jeg har bare hele tiden haft den der indstilling, at som gravid kan man spise "stortset" hvad man vil - bare ikke for meget af noget. 

Jeg har ikke hørt om det på den måde du skriver.

Men min morfar fortalte mig, at de avlede dem ovre i Japan (mener det var der) derfor er de så billige og de har ikke gode forhold, så derfor synes han ikke man skal købe dem og støtte dem i de kummerlige forhold. Og jeg er enig

Anmeld

11. januar 2013

..

Efter at have talt med to forskelilige dygtige kokke kunne jeg aldrig drømme om at spise den fisk. Det er en skidtfisk for lever i mudder og spiser alverdens klamme ting, der er en grund til at den er så billig. Så hellere spise fisk sjældenere og så spise en ordenlig fisk..

Anmeld

11. januar 2013

Jeia

emmagirl skriver:

Hej allesammen!

Pangasius er opdrættet i forurenet vand, så jeg vil slet ikke spise den, gravid eller ikke, du kan google undersøgelser lavet på fisken. Som en anden siger, det er en grund til at den er så billig.

Anmeld

11. januar 2013

karisima

Og indholdet af omega 3 fedtsyrer er alligevel så lavt i Pangasius at du lige så godt kan spise kylling 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.