Graviditet og fly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

channie-g

Hey... Nogen der har været ude og flyve i sidste del a deres graviditet og nogen der kendt reglerne der omkring..

tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

nielsen80

channie-g skriver:

Hey... Nogen der har været ude og flyve i sidste del a deres graviditet og nogen der kendt reglerne der omkring..

tak 

Jeg var ude og flyve i uge 26, læste der, at de fleste flyselskaber helst ikke fløj med gravide i 3. trimester(fra uge 28). Men tror det kommer meget an på, hvor længe turen tager, hvor I skal hen etc. Jeg ville under alle omstændigheder lige ringe og høre ad.

Anmeld

10. januar 2013

PernilleogLouis

Fløj i uge 34 og der var ingen problemer 

Anmeld

10. januar 2013

DitteFisk

Jeg gjorde, men var også kun i uge 17-18 Havde støttestrømper på, det anbefalede jordemoder og flyselskab.

Anmeld

10. januar 2013

CaWi

Jeg var ude at flyve i uge 22.
Det er forskelligt fra flyselskab til flyselskab, lige præcis hvilken uge de ikke vil have dig med. Som regl kan du med en lægeerklæring, om at alt er som det skal være, godt få lov til at flyve forholdsvis tæt på din forventet fødsel.
Det bedste du kan gøre er at tjekke flyselskabets hjemmeside ud, eller ringe til dem.

Anmeld

10. januar 2013

ekebiv

channie-g skriver:

tak 

Jeg fløj da jeg var i uge 33 og det var ingen problem overhovedet, der var ikke engang nogle der skulle se papirer eller høre terminsdato eller noget :-)

Anmeld

10. januar 2013

Tulle28

Jeg fløj med British Airways da jeg var uge 27 og der skulle jeg have et brev med fra lægen om at jeg var OK og godt kunne rejse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.