Tid på veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

simone_jacobsen

Opdagede lige at jeg da ingen idé har om, hvor lang varighed en ve har? Ved godt man man tidsmæssigt siger fra ve start til næste ve starter - men hvor lang tid tager selve veen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Tulle28

30-60 sekunder +/-

Anmeld

10. januar 2013

simone_jacobsen

Tulle28 skriver:

30-60 sekunder +/-

Så kan det da være svært, at finde ud af om man har veer
Håber da at man kan mærke det tydeligt - ved de fleste sige, at man ikke er i tvivl - det håber jeg så jeg heller ikke er

Anmeld

10. januar 2013

Snartmortil3

Jeg synes slet ikke jeg havde pause mellem mine veer.. Den nye startede før den anden sluttede. Mine kom som et lyn fra en klar himmel og bragede derudaf med 100 km i timen. Så jeg ved det faktisk ikke helt, men siger man ikke at de cirka varer 1 minuts tid?

Anmeld

10. januar 2013

Janni.

Jeg var meget i tvivl, men når jeg tænker over forløbet, så havde jeg veer fra om morgenen ved 8-tiden, men det gik først op for mig om eftermiddagen

Om jeg er fatsvag eller det var fordi jeg havde huset fuld af gæster og nægtede at tro det var veer, skal være usagt

Anmeld

10. januar 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

De kloge siger ca. 1 min. når det er veer der "gør" noget. Mine varede dog kun ca. 45-50 sek.

Anmeld

10. januar 2013

Frøken J.

simone_jacobsen skriver:

Håber da at man kan mærke det tydeligt - ved de fleste sige, at man ikke er i tvivl - det håber jeg så jeg heller ikke er

Jeg vil heller ikke sige, at det er tiden der gør du ved om du har veer - det er smerten Tiden kan du mest bruge til at vurdere hvor i forløbet du er. Og så igen, mine veer varede max 30 sekunder, og det "skulle ikke give noget", men jeg fødte meget hurtigt alligevel :-P

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

simone_jacobsen skriver:

Du er ikke i tvivl når det først er RIGTIGE veer, men plukke/modningsveer kan godt snyde én

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.