Siber, hvordan gik fødselsdagen egenligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

linemus

Det har vi ikke hørt om endnu, vel? Altså Almas.

Knus Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Siber

linemus skriver:

Det har vi ikke hørt om endnu, vel? Altså Almas.

Knus Line 

Hej Line,

Hvor sødt af dig at spørge!
Heldigvis (eller ikke) så blev Andreas rejse udsat til på onsdag. Så vi var 4 voksne til 13 børn. og det var rigtig godt

Det gik super godt. Lidt opstarts problemer, med en der tissede i bukserne, og blev virkelig ked af det. Men heldigvis var der en forældre der kendet ham godt, lånte ham siftetøj og hjalp ham. Han klamrede sig til Andreas, og græd efter sin mor. Men det endte godt, og han blev glad igen (vi kunne ikke få fat i hans mor!)
Gæsterne kom kl. 11, den sidste kl.11.25. De satte sig til bords, og ALma åbnede gaver en efter en og sagde tak til en efter en. De spiste boller imens, spist frugt, og muffins. Efter spisningen legede vi udenfor (det var dejligt solskin) sæt hale på grisen, huske leg og stop dans. Bagefter gik vi ind og spiste en is. Imens lagde Andreas poster ud til skattejagt, og jeg fortalte en historie om en sørøver. Så var der skattejagt, og godteposer, leg også blev de hentet kl. 13.30

Det var en fantastisk dag, og det var godt planlagt så alt gik som smurt. søde børn og vigtigst en rigtig glad Alma, som virkelig følte at der blev holdt fødselsdag for hende  (al min dårlige samvittghed er væk !)

Men vi var trætte alle sammen da det hele var slut

Knus Siber

Anmeld

15. juni 2009

linemus

Det lyder som den perfekte fødselsdag Dejligt at Andreas alligevel var hjemme. Det må også være dejligt for ham selv at kunne være med til.

Hi hi, så kan du leve højt på det i et stykke tid

Knus

Anmeld

15. juni 2009

Siber

linemus skriver:

Det lyder som den perfekte fødselsdag Dejligt at Andreas alligevel var hjemme. Det må også være dejligt for ham selv at kunne være med til.

Hi hi, så kan du leve højt på det i et stykke tid

Knus

ja men jeg er ikke sikker på at vi invitere hele afd. næste år. Man skal stoppe mens legen er god ikk

Anmeld

15. juni 2009

linemus

Hi hi

Jeg har også tænkt på, om vi skal nøjes med at invitere den gruppe Sebastian er i. De er jo ikke så mange i børnehaven, men de har en gruppe for dem, der er førskolebørn, hvor de laver noget særskilt et par timer om dagen. De bliver kun 4 efter sommerferien, så det er da lige til at overskue sådan en børnefødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.