hvor mærker i liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

ekebiv

110811 skriver:

Hej alle tak for svar

ser ud til det er meget forskelligt. Jeg skal til JM i februar, så er jeg spændt på at høre hvad vej lillemanden ligger

Jeg har foranliggende moderkage, så det kan måske også være svar på det

Jeg har også foranliggende moderkage og jeg mærkede den også først nede ved skambenet men nu mærker jeg den også på maven, dog ikke så voldsomt så man kan mærke det udefra. Er i 23. uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Stjerneskud

110811 skriver:

Jeg er gravid med barn nr. 2. Jeg er 22+6 og har mærket liv i nogle uger nu!

Jeg husker ikke helt hvor og hvornår og hvordan jeg mærkede liv med storebror - men alligevel har jeg følelsen af at det er anderledes denne gang. Jeg mærker meget tit liv helt nede ved skambenet - altså dybt. Ikke så meget i resten af maven. Med storebror synes jeg at jeg kan erindre at det var oppe. Jeg er selvfølgelig ikke så langt henne, men er bare nysgerrig om det mon er fordi at hoved vender opad?

Jeg mærker  også mest liv nederst i maven, jeg fik at vide til skanning at den ligger meget langt nede. Så det kommer nok også an på hvor den ligger henne i maven

Anmeld

10. januar 2013

Frøken J.

110811 skriver:

Jeg er gravid med barn nr. 2. Jeg er 22+6 og har mærket liv i nogle uger nu!

Jeg husker ikke helt hvor og hvornår og hvordan jeg mærkede liv med storebror - men alligevel har jeg følelsen af at det er anderledes denne gang. Jeg mærker meget tit liv helt nede ved skambenet - altså dybt. Ikke så meget i resten af maven. Med storebror synes jeg at jeg kan erindre at det var oppe. Jeg er selvfølgelig ikke så langt henne, men er bare nysgerrig om det mon er fordi at hoved vender opad?

Jeg oplevede nøjagtig det samme, men til scanninger havde han alligevel hovedet nedad, så jeg ved ikke om det har været hænderne han møflede med. NU (28+1) vender han så med hovedet op, men det er jo en helt anden historie

Anmeld

10. januar 2013

DitteFisk

Synes også der er meget forskel på storebror og lillesøsters bevægelser storebror var dengang også all-over! Han vendte sig rundt konstant husker jeg, og lå nogle gange på tværs Lillesøster bevæger sig også rigtig meget, men hun befinder sig altid samme sted. Hoved ned, numse op, og så lidt skråt mest i højre side, så hun har sådan en fast plads

Anmeld

29. januar 2013

ekebiv

110811 skriver:

Hej alle tak for svar

ser ud til det er meget forskelligt. Jeg skal til JM i februar, så er jeg spændt på at høre hvad vej lillemanden ligger

Jeg har foranliggende moderkage, så det kan måske også være svar på det

Jeg har også foranliggende moderkage og mærker også liv meget langt nede, så langt nede at jeg ind imellem bliver helt bekymret for om den er ved at kravle ud :-) jeg mærker dog også liv alle andre steder og kan også se nogle af sparkene :-)

Anmeld

29. januar 2013

Victoria2013

Jeg mærker det også kun under navlen... især nederst på maven, men også nogle gange lidt længere oppe, det er lidt forskelligt. Har vel mærket dem siden jeg var omkring uge 17, er næsten nået til 20 nu

Igår fandt jeg ud af til scanningen at lillen bevæger sig pænt meget rundt derinde, så nok derfor man aldrig helt kan forudsige hvor jeg mærker liv...

Det er stadig sådan nogle små "smølfespark", men de bliver vel kraftigere. Det er i øvrigt min første bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.