hvor mærker i liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Snartmortil3

Jeg er gravid med barn nr. 2. Jeg er 22+6 og har mærket liv i nogle uger nu!

Jeg husker ikke helt hvor og hvornår og hvordan jeg mærkede liv med storebror - men alligevel har jeg følelsen af at det er anderledes denne gang. Jeg mærker meget tit liv helt nede ved skambenet - altså dybt. Ikke så meget i resten af maven. Med storebror synes jeg at jeg kan erindre at det var oppe. Jeg er selvfølgelig ikke så langt henne, men er bare nysgerrig om det mon er fordi at hoved vender opad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

M!

Jeg er 21+1 idag - mærker liv hverdag og rigtig meget endda.

Er andengangs fødende og har mærket liv siden 16+

Jeg mærker liv all over. Både under og ved siden af navlen. 

Anmeld

10. januar 2013

Snartmortil3

M! skriver:

Jeg er 21+1 idag - mærker liv hverdag og rigtig meget endda.

Er andengangs fødende og har mærket liv siden 16+

Men mit spørgsmål går på HVOR du mærker liv

Anmeld

10. januar 2013

Baby2010/2013

110811 skriver:

Jeg husker ikke helt hvor og hvornår og hvordan jeg mærkede liv med storebror - men alligevel har jeg følelsen af at det er anderledes denne gang. Jeg mærker meget tit liv helt nede ved skambenet - altså dybt. Ikke så meget i resten af maven. Med storebror synes jeg at jeg kan erindre at det var oppe. Jeg er selvfølgelig ikke så langt henne, men er bare nysgerrig om det mon er fordi at hoved vender opad?

Hej!

Tillykke med graviditeten

Jeg er 24+4 og kan relaterer til det du fortæller. Jeg har også kun mærket liv nederst på maven, ikke fra navlen og op. Men tror nu ikke det har nogen betydning, men pudsigt det er det

Anmeld

10. januar 2013

M&N

110811 skriver:

Da jeg begyndte at mærke liv mærkede jeg lillepigen lige under navlen og under navlen i siderne.

Nu er jeg også 33+2 så nu mærker jeg liv over det hele, mest lige ved siden af navlen med hoved/numse og helt ude i siderne med de små fusser

Anmeld

10. januar 2013

henh01

Jeg mærker også liv ved skambenet og ude i siderne længere oppe. Min moderkage ligger fortil så derfor mærker jeg livet rundt om hvis du forstår Jeg er 20+3

Anmeld

10. januar 2013

Bertris

Jeg er første gangs gravid (30+3) og jeg mærker stort set kun liv over navlen, men det skulle vist være pga min moderkage ligger mod maveskinnet forneden og derfor tager nogle af slagene men ved også at hun har hovedet nedad så kunne jo måske være derfor

Anmeld

10. januar 2013

Neki

110811 skriver:

Jeg er 21+0 og jeg mærker liv både nede ved skambenet, og længere oppe ved navlen. Har du fået at vide om din moderkagen er foranliggende? Det kan nemlig nogle gange være derfor man kun mærker liv så langt nede.

Anmeld

10. januar 2013

M!

110811 skriver:

Men mit spørgsmål går på HVOR du mærker liv

Jeg nåede ikke at redigere før du havde citeret mig..  

Anmeld

10. januar 2013

Snartmortil3

Hej alle tak for svar

ser ud til det er meget forskelligt. Jeg skal til JM i februar, så er jeg spændt på at høre hvad vej lillemanden ligger

Jeg har foranliggende moderkage, så det kan måske også være svar på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.