Åhhh nej hvad betyder nu det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Mariajny

Jeg har i dag været ved jordmoder. jeg er 36+1.
Mit blodtryk er forhøjt, bebse for lille og så var der spor af protein i min urin..
Jeg er blevet sendt på sygehuset i morgen kl ti til scanning.

Hvad vejede jeres beebser i uge 36 ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Muhmi

Mariajny skriver:

Jeg har i dag været ved jordmoder. jeg er 36+1.
Mit blodtryk er forhøjt, bebse for lille og så var der spor af protein i min urin..
Jeg er blevet sendt på sygehuset i morgen kl ti til scanning.

Hvad vejede jeres beebser i uge 36 ???

De skal tjekke om du har svangerskabsforgiftning, kunne jeg forestille mig

Anmeld

10. januar 2013

line83

Min dreng blev født i 36+0 og vejede 2990 gram, så han var en fin str..

men godt at du bliver tjekket

Anmeld

10. januar 2013

Mariajny

line83 skriver:

Min dreng blev født i 36+0 og vejede 2990 gram, så han var en fin str..

men godt at du bliver tjekket

dehar skønnet mit lille vidunder idag til 24-2500g.. hvorfor fødte du i uge 36 ved du det???

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

Mariajny skriver:

dehar skønnet mit lille vidunder idag til 24-2500g.. hvorfor fødte du i uge 36 ved du det???

Vil lige sige at jeg fødte 39+1 sidste gang og der vejede Silas "kun" 3224 gr så ja han var en "lille" baby, men absolut ikke usund

De tager jo meget på de sidste uger her

Anmeld

10. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

Vil lige sige at jeg fødte 39+1 sidste gang og der vejede Silas "kun" 3224 gr så ja han var en "lille" baby, men absolut ikke usund

De tager jo meget på de sidste uger her

Jaaa det har du ret i dejligt de holder ekstra øje.. var pgså indlagt et par dage i december da jeg havde symptomer på SF dog ikke protein i min urin

Anmeld

10. januar 2013

line83

Jeg var utrolig dårlig, kunne ik holde mad nede i mig eller væske.så efter et par uger sådan besluttede de at lave kejsersnit

Anmeld

10. januar 2013

VIPpigen

Håber det bedste for jer. L vejede 2880 da hun blev født 35+2.

og så syntes jeg -hvis det er SF- at det er godt du først får det nu, baby er næsten klar, men mangler bare sutteteknikken. 

Krydser for alt går fint i morgen

Anmeld

11. januar 2013

Nulle123

Godt at de tjekker dig - og godt, at du er så langt henne. Tror vist nok, at det er mest normalt at få det sidst i graviditeten, men så er baby jo heldigvis næsten klar til at komme ud, hvis det skulle ende med det før termin.

Jeg var så uheldig at opdage at jeg havde det i uge 29 og endte med AK i uge 29+6.

Håber for dig, at alt går fint og du får alt den hjælp du har brug for

Anmeld

11. januar 2013

FruK

I forhold til vægten, så husk at det er et skøn. Og hvis det var meget kritisk, mon ikke du så havde fået en tid i dag?

Min lille pige blev skønnet til 2700 ved JM i 38. uge. Da vi så kom til scanning et par dage efter sagde den 2450. Lille, men indenfor normalen. Så det må din da også være...? 

Hun tjekkede til scanningen på sygehuset at flowet i navlestrengen var ok og et eller andet blodkar i hjernen - for at være sikker på, at hun ikke manglede næring. Og hun havde det helt fint.

Hun blev født ved PKS tre dage før min termin. Da vejede hun 2970, ikke den største, men helt fin og perfekt. 

Jeg har i øvrigt også en enkelt gang fået målt for højt blodtryk hos JM, hvor det både før og efter har været fint. Ellers ved jeg ikke så meget om det - men dejligt at de er opmærksomme. Og at du er så langt henne, som du er. 

Håber det viser sig at være helt fint. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.