hvad skal Jeres 2013 børn hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Bertris

henh01 skriver:

Hvad skal Jeres børn hedde og hvornår har I termin?

Jeg selv har termin d 27 maj 2013 og vi er ret sikre på at vores lille pige skal hedde Aura

Jeg har termin 18. marts (og kan snart ikke holde ventetiden ud mere )

- vi regner med vores prinsesse skal hedde Lilli, men man ved jo ikke om vi ombestemmer os når hun først er her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Stine85

Jeg har termin med lillesøster 21/3 og det ender nok med at blive en lille Miley 

God dag til jer.

Stine - mor til Liam på 4 år 

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

henh01 skriver:

Jeg selv har termin d 27 maj 2013 og vi er ret sikre på at vores lille pige skal hedde Aura

jeg skal have en dreng med termin 1. Maj - men vi holder navnet hemmeligt indtil fødslen, der er jo chancer for vi ombestemmer os inden

Anmeld

10. januar 2013

Bertris

FrkZier skriver:

jeg skal have en dreng med termin 1. Maj - men vi holder navnet hemmeligt indtil fødslen, der er jo chancer for vi ombestemmer os inden

Derfor har vi været meget tydelige på det punkt at vi ikke er fast besluttet :p 
Men tror vi næste gang holder det hemmeligt til fødslen  

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

Bertris skriver:

Derfor har vi været meget tydelige på det punkt at vi ikke er fast besluttet :p 
Men tror vi næste gang holder det hemmeligt til fødslen  

vi er sådan rimelig enige indbyrdes om hvad han skal hedde, men vi gider bare ikke at vi så siger til alle at han skal hedde X og så om en måned falder vi for et nyt navn, og efter han er født så ligner han noget helt 3. så det nemmere bare at holde det for os selv

Anmeld

10. januar 2013

Bertris

FrkZier skriver:

vi er sådan rimelig enige indbyrdes om hvad han skal hedde, men vi gider bare ikke at vi så siger til alle at han skal hedde X og så om en måned falder vi for et nyt navn, og efter han er født så ligner han noget helt 3. så det nemmere bare at holde det for os selv

lige netop, så på det punkt fortryder vi lidt vi har sagt hvad vi forventer hun skal hedde  

Anmeld

10. januar 2013

Klokkeblomst88

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Jeg bliver sat igang på torsdag og herhjemme er vi ret sikre på vi får en lillebror Theo 

Skønt navn 

Anmeld

10. januar 2013

BabyMus

henh01 skriver:

Sikke et smukt navn I har valgt!

Anmeld

10. januar 2013

Karina84

Jeg har termin 7.april og får med stor en lille pige

Hun skal hedde Gry, et navn vi har været vilde med i flere år. Skulle det være en dreng er vi ret sikre på Benjamin.

Vi har i forvejen Sebastian på snart 2 år

Anmeld

10. januar 2013

_-Kathrine-_

Jeg fødte d. 3/1-13 en lille dreng der hedder Laurits

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.