Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
henh01 skriver: Hvad skal Jeres børn hedde og hvornår har I termin? Jeg selv har termin d 27 maj 2013 og vi er ret sikre på at vores lille pige skal hedde Aura
Hvad skal Jeres børn hedde og hvornår har I termin? Jeg selv har termin d 27 maj 2013 og vi er ret sikre på at vores lille pige skal hedde Aura
Jeg har termin 18. marts (og kan snart ikke holde ventetiden ud mere )
- vi regner med vores prinsesse skal hedde Lilli, men man ved jo ikke om vi ombestemmer os når hun først er her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har termin med lillesøster 21/3 og det ender nok med at blive en lille Miley
God dag til jer.
Stine - mor til Liam på 4 år
jeg skal have en dreng med termin 1. Maj - men vi holder navnet hemmeligt indtil fødslen, der er jo chancer for vi ombestemmer os inden
FrkZier skriver: jeg skal have en dreng med termin 1. Maj - men vi holder navnet hemmeligt indtil fødslen, der er jo chancer for vi ombestemmer os inden
Derfor har vi været meget tydelige på det punkt at vi ikke er fast besluttet :p Men tror vi næste gang holder det hemmeligt til fødslen
Bertris skriver: Derfor har vi været meget tydelige på det punkt at vi ikke er fast besluttet :p Men tror vi næste gang holder det hemmeligt til fødslen
vi er sådan rimelig enige indbyrdes om hvad han skal hedde, men vi gider bare ikke at vi så siger til alle at han skal hedde X og så om en måned falder vi for et nyt navn, og efter han er født så ligner han noget helt 3. så det nemmere bare at holde det for os selv
FrkZier skriver: vi er sådan rimelig enige indbyrdes om hvad han skal hedde, men vi gider bare ikke at vi så siger til alle at han skal hedde X og så om en måned falder vi for et nyt navn, og efter han er født så ligner han noget helt 3. så det nemmere bare at holde det for os selv
lige netop, så på det punkt fortryder vi lidt vi har sagt hvad vi forventer hun skal hedde
Ønskeønskeønskebarn skriver: Jeg bliver sat igang på torsdag og herhjemme er vi ret sikre på vi får en lillebror Theo
Jeg bliver sat igang på torsdag og herhjemme er vi ret sikre på vi får en lillebror Theo
Skønt navn
Sikke et smukt navn I har valgt!
Jeg har termin 7.april og får med stor en lille pige
Hun skal hedde Gry, et navn vi har været vilde med i flere år. Skulle det være en dreng er vi ret sikre på Benjamin.
Vi har i forvejen Sebastian på snart 2 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128