Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver: Hvad skal Jeres børn hedde og hvornår har I termin? Jeg selv har termin d 27 maj 2013 og vi er ret sikre på at vores lille pige skal hedde Aura
Hvad skal Jeres børn hedde og hvornår har I termin? Jeg selv har termin d 27 maj 2013 og vi er ret sikre på at vores lille pige skal hedde Aura
Jeg bliver sat igang på torsdag og herhjemme er vi ret sikre på vi får en lillebror Theo
Hyggelig tråd
Jeg har termin d. 8 juni og venter en lille dreng. Han skal hedde Kristian - efter hans oldefar Jeg fik lov til at bestemme at vores datter fra april sidste år skulle hedde Kaya - derfor er det far der har valg drengenavnet - eneste krav var at det var et navn med K
Ønskeønskeønskebarn skriver: Jeg bliver sat igang på torsdag og herhjemme er vi ret sikre på vi får en lillebror Theo
k&k&k skriver: Hyggelig tråd Jeg har termin d. 8 juni og venter en lille dreng. Han skal hedde Kristian - efter hans oldefar Jeg fik lov til at bestemme at vores datter fra april sidste år skulle hedde Kaya - derfor er det far der har valg drengenavnet - eneste krav var at det var et navn med K
dukke skriver: Sødt navn Jeg har termin d 28 februar og vores lille pige skal hedde Jessica
Sødt navn Jeg har termin d 28 februar og vores lille pige skal hedde Jessica
Baby2påvej skriver: Jeg har termin d 27 januar og hvad vores pige skal hedde er hemmeligt til fødslen, men det er et smukt navn
Jeg har termin d 27 januar og hvad vores pige skal hedde er hemmeligt til fødslen, men det er et smukt navn
iiih jeg glæder mig til at høre det
HeidiØ skriver: iiih jeg glæder mig til at høre det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128