Hund der vil ude om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

VD

TR skriver:

Godmorgen baby.dk

Nu sidder jeg her og er rigtig træt.

jeg har en Chihuahua på 4 år, som er begyndt i den sidste uges tid og vil ud om natten ca hver 2-4 time

Hun bliver sidst luftet ved 22 tiden, hvor vi stor set får hende til at lave det hele.

Alligevel står hun og piver ved døren når kl. er over midnat.

F.eks. i nat:

Var hun ude at gå aften tur kl. 21

kommer hun ud i haven kl 22.15

1 gang hun vil ud er ved 1-2 tiden, der holder jeg øje med hva hun laver. (der skal hun både tis og lave)

2 gang 4-5 tiden hvor hun igen står ved døren og der løfter jeg hende om i sengen igen (hun sover i sengen)  og hun falder til ro .

3 gang hun hopper ned er ved 7 tiden :/

De gange hvor jeg måske lukker hende ud hver gang, fordi jeg tænker at hun skal tisse skal hun selvf. ud, der er det ikke for at lave noget , det bare for at stå og kigge og måske gå rundt.

Ved simpelthen ikke hva jeg/vi skal stille op, nogle herinde der har nogle gode råd ?

Det holder jo ikk, at jeg/vi skal op hver nat , når der både er arbejde og jeg skal på kursus hver dag ..

ligeså snart det bliver morgen og i løbet af dagen er der intet ..

Åhe det lyder godt nok træls- det samme gjorde min hund da den var i 7 års alderen..
Jeg tænker lidt at du måske skulle prøve at "køre hende træt"/aktiverer hende i løbet af dagen, og så se..
Ellers gå til dyrelægen, ellers er der mange naturmidler som kan hjælpe på uro, ondt i mave osv. Ved hunde :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

TR

VD skriver:

Åhe det lyder godt nok træls- det samme gjorde min hund da den var i 7 års alderen..
Jeg tænker lidt at du måske skulle prøve at "køre hende træt"/aktiverer hende i løbet af dagen, og så se..
Ellers gå til dyrelægen, ellers er der mange naturmidler som kan hjælpe på uro, ondt i mave osv. Ved hunde :-)

I nat var der ingen tur ud

veD ikk hva der gør af hende .. 

Anmeld

11. januar 2013

VD

TR skriver:

I nat var der ingen tur ud

veD ikk hva der gør af hende .. 

Det var da dejligt at høre!:-)
Kan være det bare var en engangsforestilling !

Anmeld

11. januar 2013

TR

VD skriver:

Det var da dejligt at høre!:-)
Kan være det bare var en engangsforestilling !

Det har stået på hele ugen, bare ikk i nat ... der var vi også i byen og sove 

- Så er lidt spændt på i nat 

Anmeld

11. januar 2013

VD

TR skriver:

Det har stået på hele ugen, bare ikk i nat ... der var vi også i byen og sove 

- Så er lidt spændt på i nat 

Ja okay..
Jeg krydser finger !

Anmeld

12. januar 2013

Elgaard73

TR skriver:

Det var smart med sådan en i får ikk besøg af andre dyr så ? 

Hihi hvor godt , med hendes "ikke natterend"  

der har intet været i nat med vores ;/ hun er en underlig en

Nej, vi har ikke oplevet at der er kommet "fremmede" på besøg... Hun er nu også en lidt skrap dame, så jeg er ret sikker på at de ville blive sendt ud igen, hvis de vovede sig ind....

Vi lukker og låser for lemmen, hvis vi tager hjemmefra og hun er med os... Men det er nu lige så meget for at undgå indbrud... Lemmen er stor nok til at en voksen kan møve sig igennem.

Dejligt at I har haft en rolig nat... 

Anmeld

12. januar 2013

TR

VD skriver:

Ja okay..
Jeg krydser finger !

Det gik så ikke så godt

1 gang ud og 2 gange tegn til hun vil ud ..

Anmeld

12. januar 2013

TR

Elgaard73 skriver:

Nej, vi har ikke oplevet at der er kommet "fremmede" på besøg... Hun er nu også en lidt skrap dame, så jeg er ret sikker på at de ville blive sendt ud igen, hvis de vovede sig ind....

Vi lukker og låser for lemmen, hvis vi tager hjemmefra og hun er med os... Men det er nu lige så meget for at undgå indbrud... Lemmen er stor nok til at en voksen kan møve sig igennem.

Dejligt at I har haft en rolig nat... 

OKay, det kan jeg så godt forstå, at i låser af osv,når der kan komme en voksen igennem ..

Men det må være dejligt at hun bare selv kan renge ud når hun vil

Anmeld

12. januar 2013

DKTiha

Blærebetændelse, eller os så reagere hun på at der er andre tæver i løbetid rundt om hende, og det dufter jo skønt for en hunde næse (både hanner og hunner syns det skønt)

Anmeld

13. januar 2013

TR

DKTiha skriver:

Blærebetændelse, eller os så reagere hun på at der er andre tæver i løbetid rundt om hende, og det dufter jo skønt for en hunde næse (både hanner og hunner syns det skønt)

Oki tror også det er fordi hun er i løbetid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.