Hund der vil ude om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

TR

Doffie skriver:

Måske blærebetændelse?

Ellers er det vel fordi hunden skal tisse? Bare fordi den kommer ud ved 22 tiden betyder det jo ikk at den ikk skal tisse i løbet af natten.

Sådan er det også med mennesker jo

Det tror jeg altså ikke det er, for hun tisser jo ikk hver gang hun er ude + at der intet er om dagen ..

Så tror godt det kunne være noget opmærksomhed , som flere skriver ..

Selvf. er der nogle gange hun simpelthen bare skal ud, og det kommer hun også . helt sikkert,..

det kan bare ikk passe det hver nat ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Doffie

TR skriver:

Det tror jeg altså ikke det er, for hun tisser jo ikk hver gang hun er ude + at der intet er om dagen ..

Så tror godt det kunne være noget opmærksomhed , som flere skriver ..

Selvf. er der nogle gange hun simpelthen bare skal ud, og det kommer hun også . helt sikkert,..

det kan bare ikk passe det hver nat ..

Ring og snak med dyrlægen, og hør hvad han mener/tænker  

Det ville jeg gøre

Anmeld

10. januar 2013

Elgaard73

Hej.... Hvordan ligger hendes løbetid...? Kan det ikke være den der er på vej?

Vores (Labrador) opfører sig som du beskriver, hver gang at hun er på vej i løbetid. Og også når hun er i løbetid. Det er som om at hun lige skal ud og tjekke om der nu skulle være dukket en lille drenge hund op på matriklen. Og så skal hun også lige rundt og sætte duftspor i haven (småtisseri).

Så jeg tænker måske løbetid. Hvis ikke hun har feber eller nedsat ædelyst osv, så tror jeg ikke at det er blærebetændelse... Og som du jo selv siger, så ville det jo også give sig til udtryk om dagen...

Kram fra en der udemærket godt ved hvor træls det er at blive tvunget ud af sengen adskillige gange på en nat...

Anmeld

10. januar 2013

Kief31

Jeg vil også spørge, er hun ved at være i løbetid? For så vil mine også ud hele tiden

Anmeld

10. januar 2013

TR

Vores (Labrador) opfører sig som du beskriver, hver gang at hun er på vej i løbetid. Og også når hun er i løbetid. Det er som om at hun lige skal ud og tjekke om der nu skulle være dukket en lille drenge hund op på matriklen. Og så skal hun også lige rundt og sætte duftspor i haven (småtisseri).

Så jeg tænker måske løbetid. Hvis ikke hun har feber eller nedsat ædelyst osv, så tror jeg ikke at det er blærebetændelse... Og som du jo selv siger, så ville det jo også give sig til udtryk om dagen...

Kram fra en der udemærket godt ved hvor træls det er at blive tvunget ud af sengen adskillige gange på en nat...

Det havde jeg sket ikk tænkt på , at det kunne være løbe tid .. For de sidste par mdr har hun været totalt mærkelig, når hun har været i løbe tid :/ .. Det der er sikkert det

hun spiser og drikker som hun skal 

Hun er også meget opmærksom på andre hunde ,når vi er ude at gå ..

Anmeld

10. januar 2013

TR

Kief31 skriver:

Jeg vil også spørge, er hun ved at være i løbetid? For så vil mine også ud hele tiden

Det tror jeg nu når det bliver nævnt  Det havde jeg slet ikk tænkt på ..

hvirdan får du dine til at stop.? Står du op og lukker dem ud ?

Anmeld

10. januar 2013

TR

Elgaard73 skriver:

Lukker du din ud eller hva gør du ? 

Anmeld

11. januar 2013

Elgaard73

TR skriver:

Lukker du din ud eller hva gør du ? 

Vi har installeret en hundelem, så nu styrer hun det selv... (haven er hegnet godt inde) Det eneste tidspunkt vi holder lemmen lukket, er omkring 10-14 dage efter at hun har blødt. Det er der, at der er risiko for at hun bliver drægtig og vil ikke risikere at der kommer en hanhund på nattebesøg... Der bider vi i det sure æble og må trækkes med hendes piben og uro, i de nætter at det står på... (Vi tjekker hende ved at rører omkring hale og bagdel. Så længe at hun ligger halen til siden, er der natte stuearrest....)

Om dagen går hun ud og ind, som det passer hende. Vi holder bare lige lidt ekstra øje...

Anmeld

11. januar 2013

Kief31

TR skriver:

Det tror jeg nu når det bliver nævnt  Det havde jeg slet ikk tænkt på ..

hvirdan får du dine til at stop.? Står du op og lukker dem ud ?

Ja, for ellers bliver hun ved

Anmeld

11. januar 2013

TR

Vi har installeret en hundelem, så nu styrer hun det selv... (haven er hegnet godt inde) Det eneste tidspunkt vi holder lemmen lukket, er omkring 10-14 dage efter at hun har blødt. Det er der, at der er risiko for at hun bliver drægtig og vil ikke risikere at der kommer en hanhund på nattebesøg... Der bider vi i det sure æble og må trækkes med hendes piben og uro, i de nætter at det står på... (Vi tjekker hende ved at rører omkring hale og bagdel. Så længe at hun ligger halen til siden, er der natte stuearrest....)

Om dagen går hun ud og ind, som det passer hende. Vi holder bare lige lidt ekstra øje...

Det var smart med sådan en i får ikk besøg af andre dyr så ? 

Hihi hvor godt , med hendes "ikke natterend"  

der har intet været i nat med vores ;/ hun er en underlig en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.