Graviditets kvalme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Msommerbarn

Hej piger. 

Jeg døjer med meget kvalme af og til, og er ved at være møg træt af det. 

Jeg har så mig en skøn veninde som netop lige har sendt et link til mig. 

- Da jeg ikke ved om jeg må linke til hjemmesiden, skriver jeg her et lille uddrag af siden. 

"Lillipops er frys selv is fremstillet specielt til gravide, af naturlige ingredienser og  fri for kunstige farve, smags- og sødestoffer. Hver is indeholder kun 7,6 Kcal.

Lillipops…..Den naturlige måde til at lindre dig under graviditeten ved ubehag såsom Kvalme, halsbrand, mundtørhed og mavesyre

Hver Lillipops multipakke indeholder 20 x 20ml frys selv is i 5 lækre smagsvarianter: Grapefrugt & Mandarin, Lemon & Mint, Kamille & Orange, Lime & Vanilie og Ingefær"

Pris Kr. 79,95 pr. pakke

- Nogle af jer der har prøvet dem, eller hvad tænker i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

dukke

Hej piger. 

Jeg døjer med meget kvalme af og til, og er ved at være møg træt af det. 

Jeg har så mig en skøn veninde som netop lige har sendt et link til mig. 

- Da jeg ikke ved om jeg må linke til hjemmesiden, skriver jeg her et lille uddrag af siden. 

"Lillipops er frys selv is fremstillet specielt til gravide, af naturlige ingredienser og  fri for kunstige farve, smags- og sødestoffer. Hver is indeholder kun 7,6 Kcal.

Lillipops…..Den naturlige måde til at lindre dig under graviditeten ved ubehag såsom Kvalme, halsbrand, mundtørhed og mavesyre

Hver Lillipops multipakke indeholder 20 x 20ml frys selv is i 5 lækre smagsvarianter: Grapefrugt & Mandarin, Lemon & Mint, Kamille & Orange, Lime & Vanilie og Ingefær"

Pris Kr. 79,95 pr. pakke

- Nogle af jer der har prøvet dem, eller hvad tænker i? 

Jeg har en veninde der prøvet dem og hun synes ikke de hjalp

Anmeld

9. januar 2013

Tullepigen90

Jeg er ikke gravid og kender dem ikke, men jeg har en alvorlig kronisk sygdom som gør at jeg 24 timer i døgnet har kvalme og også har svært ved at spise pga. kvalmen. For mig hjælper det med frys-selv-is, da de jo er meget friske. Har du prøvet de der armbånd imod graviditetkvalme og ingefær?

Anmeld

9. januar 2013

Msommerbarn

Tullepigen90 skriver:

Jeg er ikke gravid og kender dem ikke, men jeg har en alvorlig kronisk sygdom som gør at jeg 24 timer i døgnet har kvalme og også har svært ved at spise pga. kvalmen. For mig hjælper det med frys-selv-is, da de jo er meget friske. Har du prøvet de der armbånd imod graviditetkvalme og ingefær?

Okay og det bare generelt frys selv is? ikke disse du har prøvet?

Jaa har armbånd, dem har jeg her hjemme ja, men hmm synes ikke de hjælper længere i starten gjorde de, men er træt af at have ondt på håndledene  
Ingefær piller spiser jeg to om dagen ca, har jeg prøvet i et par dage, de okay men når kvalmen kommer har jeg lyst til at dulme den med noget og det bare noget værre noget at spise hele tiden
piratos har jeg gode erfaringer med, men for meget lakrids er heller ikke godt for blod trykket hehe 

Men tak

Anmeld

10. januar 2013

Lund18

Jeg kender dem desværre ikke, men følger lidt med og ser om der er andre der har for ville være lækket med noget som kan tage kvalmen.

Jeg er i 11+ og kaster op nærmest hver dag, og det eneste der hjælper er yoggi og bananer

Anmeld

10. januar 2013

Klokkeblomst88

Jeg har ikke prøvet dem, men når jeg nærmest ikke har kunnet spise andet, så har sodavandsis reddet mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.