Igen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
8 svar
1 synes godt om
9. januar 2013

channie-g

Har her til aften lige fundet ud a jeg er gravid igen, havde det godt på fornemmelsen men det er bestemt ikke planlagt... Det passer rigtig dårligt faktisk... Rigtig træls, men på trods af det har vi valg at vi skal være forældre til 2 nu isted for 1, og h*n er ikke mindre velkommen end da vi fik Alexander:-) 

så kan konstater jeg her med tilhøre denne gruppe, IGEN 

Ps. Hvis nogen a jer som jeg kender privat læser dette, så vær sød og hold tæt med det... Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

lilledittemor

channie-g skriver:

Har her til aften lige fundet ud a jeg er gravid igen, havde det godt på fornemmelsen men det er bestemt ikke planlagt... Det passer rigtig dårligt faktisk... Rigtig træls, men på trods af det har vi valg at vi skal være forældre til 2 nu isted for 1, og h*n er ikke mindre velkommen end da vi fik Alexander:-) 

Ps. Hvis nogen a jer som jeg kender privat læser dette, så vær sød og hold tæt med det... Tak 

Tillykke
Det bliver da dejligt at få dem så tæt på hinanden

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Tillykke tillykke, selvom det ikke er planlagt

Anmeld

9. januar 2013

channie-g

Ditte_Marie skriver:

Tillykke
Det bliver da dejligt at få dem så tæt på hinanden

tak... Ja der er self både +- omkring det og Alexander er jo næsten 2 når h*n kommer, men hvor er det skræmmende (bare lidt) 

Anmeld

9. januar 2013

channie-g

Muhmi skriver:

Tillykke tillykke, selvom det ikke er planlagt

Tak 

Anmeld

9. januar 2013

lilledittemor

channie-g skriver:

tak... Ja der er self både +- omkring det og Alexander er jo næsten 2 når h*n kommer, men hvor er det skræmmende (bare lidt) 

Kan jeg godt forstå er skræmmende Men jo længere man kommer i graviditeten, jo mere positiv bliver man omkring det

Anmeld

9. januar 2013

lilledittemor

channie-g skriver:

Kan jeg godt forstå er skræmmende Men jo længere man kommer i graviditeten, jo mere positiv bliver man omkring det

Anmeld

9. januar 2013

lilledittemor

channie-g skriver:

Anmeld

13. januar 2013

sweet

channie-g skriver:

tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.