MD om en uge !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Mink

Og hvor er jeg bare spændt !

Hvad skal man forvente af sådan en scanning ?? 

Har i Ideer til gode spørgsmål ?? eller hvad spurgte i om ??  

Vil gerne ha fundet ud af hvordan min livmoder ligger .. og hvor meget han vejer osv, er det ting man kan få svar på ??? 

God aften derude ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

baby012

Akmese skriver:

Og hvor er jeg bare spændt !

Hvad skal man forvente af sådan en scanning ?? 

Har i Ideer til gode spørgsmål ?? eller hvad spurgte i om ??  

Vil gerne ha fundet ud af hvordan min livmoder ligger .. og hvor meget han vejer osv, er det ting man kan få svar på ??? 

God aften derude ! 

Hun kigger efter misdannelser i kan jo bare spørge hvis der er noget i ikke helt forstår osv.  

hvis din moderkage ligger udad til, får du det a vide .ved ikke om de kigger efter vægt, men de måler om hovedmål og krops/mave mål passer med antal uger du er i  

hvis de siger der er væske i nyrene, så bare rolig.. Det har de fleste drenge altså ikke nødvendigvis en misdannelse .. 

Rigtig god scanning  

Anmeld

9. januar 2013

Mink

Lahn11 skriver:

Hun kigger efter misdannelser i kan jo bare spørge hvis der er noget i ikke helt forstår osv.  

hvis din moderkage ligger udad til, får du det a vide .ved ikke om de kigger efter vægt, men de måler om hovedmål og krops/mave mål passer med antal uger du er i  

hvis de siger der er væske i nyrene, så bare rolig.. Det har de fleste drenge altså ikke nødvendigvis en misdannelse .. 

Rigtig god scanning  

Ja okay, har læst lidt på nettet og det er jo en lang liste de egentlig skal igennem ... hvad vil det sige at det muligvis ikke er en misdannelse hvordan finder de så ud af om det er, eller ikke er ??  

tak skal du ha, glæder mig også så meget ! 

Anmeld

9. januar 2013

baby012

Akmese skriver:

Ja okay, har læst lidt på nettet og det er jo en lang liste de egentlig skal igennem ... hvad vil det sige at det muligvis ikke er en misdannelse hvordan finder de så ud af om det er, eller ikke er ??  

tak skal du ha, glæder mig også så meget ! 

De måler omkredsen af nyren.. Og gør det samme en uge efter, er væsken mindre eller på samme størrelse, er der ikke noget at være nervøs for, fir så kommer det jo fint ud igen .. Det er kun hvis de bliver større man skrider ind, for så kan barnet ikke komme af med væsken .. 

Det bare rart at være forberedt på hvis man venter dreng, fik først en pige, og der var jo ikke noget, så var lidt nervøs da hun sagde der var væske i  

Anmeld

9. januar 2013

Mink

Lahn11 skriver:

De måler omkredsen af nyren.. Og gør det samme en uge efter, er væsken mindre eller på samme størrelse, er der ikke noget at være nervøs for, fir så kommer det jo fint ud igen .. Det er kun hvis de bliver større man skrider ind, for så kan barnet ikke komme af med væsken .. 

Det bare rart at være forberedt på hvis man venter dreng, fik først en pige, og der var jo ikke noget, så var lidt nervøs da hun sagde der var væske i  

Aha, ja okay det giver jo meget go mening ... mange tak for info det kan man altid bruge .. fantastisk ed en af hver  

Anmeld

9. januar 2013

baby012

Akmese skriver:

Aha, ja okay det giver jo meget go mening ... mange tak for info det kan man altid bruge .. fantastisk ed en af hver  

Ja det dejligt  

dog en anelse forvirrende engang imellem  

Anmeld

9. januar 2013

AnthonsMor

Bare et godt råd..

Min scanningsjm var rigtig sød til at sige, at nu skulle hun lige tjekke det og det, så derfor var hun MEGET STILLE.. Har hørt om nogen der ikke er så gode til at sige det, og man kan altså blive meeeeeeeeeeget nervøs af en totalt stille scanningsjm, men det er oftest bare fordi de virkelig skal koncentrere sig for at kunne se ordentlig efter

Så bare husk, at stilhed ikke behøver være negativt

Held og lykke til scanningen!

Anmeld

9. januar 2013

LSM

RikkeThygesen skriver:

Bare et godt råd..

Min scanningsjm var rigtig sød til at sige, at nu skulle hun lige tjekke det og det, så derfor var hun MEGET STILLE.. Har hørt om nogen der ikke er så gode til at sige det, og man kan altså blive meeeeeeeeeeget nervøs af en totalt stille scanningsjm, men det er oftest bare fordi de virkelig skal koncentrere sig for at kunne se ordentlig efter

Anmeld

11. januar 2013

Mink

Lahn11 skriver:

Ja det dejligt  

dog en anelse forvirrende engang imellem  

Hvordan forvirrende ?? 

Anmeld

11. januar 2013

Mink

RikkeThygesen skriver:

Bare et godt råd..

Okay, tusind tak for det gode råd... ! kunne ellers også godt forestille mig at jeg vil blive noget nervøs hvis hun bare er helt stille og man ikke aner hvorfor, men som sagt har de jo mange ting de skal se efter og holde koncentrationen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.