Ny på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2009

Jannie Thorup

MissMikkelsen skriver:

Hejsa og velkommen til

Jeg kunne altså ikke lade være med at grine da jeg læste din præsentation af dig selv. Der er bare SÅ mange ting der lyder som mig.

Jeg venter også mit første barn - er  dog kun 6 uger henne.

Min forlovede er også soldat - i oksbøllejren og har været det siden 2005

Jeg blev uddannet pædagog med dimission i d. 22/1 2009

Vi er flyttet til en lille by hvor vi har købt et hus - men byen ligger mindst 40 km fra det nærmeste familie.

Håber du forstår hvorfor jeg synes det var lidt komisk.

Knus

Det forstår jeg sagtens. Det er lidt sjovt når man render ind i så mange ligheder.

Hvor er du uddannet fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Charlot1

Lader "de" dig så droppe jobsøgningen? Eller er det bare noget du selv har sagt?? Er bare lige meget nysgerrig, da jeg selv står i samme situation :-)

Charlotte 25+6

linda2009 skriver:

Rigtig hjertelig velkommen på siden. Den bedste af slagsen med en masse flinke mennesker der altid er klar til at hjælpe

Jeg er selv ledig, og kender så udemærket de frustrationer man står overfor, når man er gravid. Jeg ha dog droppet jobsøgningen, da jeg venter til jeg har født, for der er alligevel ingen der vil ansætte...

Endnu engang velkommen til.

Knus Linda 23+4

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Charlot1 skriver:

Lader "de" dig så droppe jobsøgningen? Eller er det bare noget du selv har sagt?? Er bare lige meget nysgerrig, da jeg selv står i samme situation :-)

Charlotte 25+6

Jeg holder lav profil mht. jobsøgningen og mine aktiviteter på det område, men generalt er de forstående, hvis man ikke får søgt så meget. Hvis jeg skal nævne nogle steder, jeg har søgt, så skriver jeg bare nogle stillinger på. Man er nødt til at omgås systemet lidt for at "overleve".

Knus Linda 26+1

Anmeld

5. juli 2009

Moldemine

Hejsa, og velkommen til..
jeg er også ny her inde, og håber på at møde en masse mennesker som man kan snakke med, og få gode råd af..
Jeg hedder Maria, og er 20 år, og venter mit første barn sammen med min kæreste morten(vi har været sammen i 5 år.) vi skal have en lille prinsesse den 14 september, så jeg er i uge 29+6 i dag..
så vores terminer er tæt på hinanden
held og lyke med graviditeten

Anmeld

5. juli 2009

Charlot1

linda2009 skriver:

Jeg holder lav profil mht. jobsøgningen og mine aktiviteter på det område, men generalt er de forstående, hvis man ikke får søgt så meget. Hvis jeg skal nævne nogle steder, jeg har søgt, så skriver jeg bare nogle stillinger på. Man er nødt til at omgås systemet lidt for at "overleve".

Knus Linda 26+1

Ahh, på den måde :-) Måtte jo lige høre hvordan og hvorledes. Og mange tak for svaret.

Knus Charlotte 25+6

Anmeld

5. juli 2009

Pige2009

Charlot1 skriver:

Ahh, på den måde :-) Måtte jo lige høre hvordan og hvorledes. Og mange tak for svaret.

Knus Charlotte 25+6

Jeps. Sådan hænger det sammen. Selv tak. Sjovt at vi har termin med kun 2 dages mellemrum  Så til oktober bliver Fyn 2 dejlige Fynboer rigere...

Anmeld

5. juli 2009

Charlot1

linda2009 skriver:

Jeps. Sådan hænger det sammen. Selv tak. Sjovt at vi har termin med kun 2 dages mellemrum  Så til oktober bliver Fyn 2 dejlige Fynboer rigere...

Ja. Tænkte netop det samme før da jeg skrev :-D Jep, det bliver skønt..

Anmeld

6. juli 2009

Pige2009

Charlot1 skriver:

Ja. Tænkte netop det samme før da jeg skrev :-D Jep, det bliver skønt..

Fyn og Odense bliver rigere Hi, hi.

Anmeld

31. august 2009

MissMikkelsen

Jeg er uddannet fra UC vest (tidligere CVU vest) . pædagogseminariet i Esbjerg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.