Ja nu er jeg jo godtnok ny herinde. Dette er min første dag, jeg er lige tilmeldt for nogle minutter siden. Men jeg synes da lige jeg vil melde min ankomst og skrive et lille indlæg.

Jeg hedder Jannie, jeg er 24 år gammel. Jeg bor sammen med min forlovede Henrik og sammen har vi en lille hund, som hedder Samson.
Jeg er uddannet pædagog fra Holstebro Pædagogseminarium, jeg blev færdiguddannet d. 23. januar 09. Jeg har endnu ikke fået et job, da jeg jo er gravid, så er det lige lidt svært at overbevise folk om at de skal ansætte mig. Desværre.
Jeg er gravid i 28. uge, nøjagtig 27+5 idag d. 15.6.09. Det vil sige, at jeg har termin d. 9. september og vi venter en lille pige, som vi allerede kalder Olivia. Det er vores første barn, så vi glæder os meget begge to.
Min kæreste er soldat ved Jydsk Dragon Regiment i Holstebro og har været det i 5,5 år. Vi har været sammen i tre år og fem måneder.
Vi bor i en lejlighed i Holstebro, og er begge flyttet langt væk hjemmefra. Henrik kommer fra Tilst ved Århus og jeg kommer fra en lille by på Djursland der hedder Nimtofte. Så bedsteforældrene skal ud på en længere køretur når de skal besøge det lille ny vidunder.
Hmm, det var vist det. Ellers vender jeg helt sikkert tilbage med både glæder og sorger i løbet af de sidste tre måneder. Og da sikkert også efter fødslen.
Anmeld