Ny på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Jannie Thorup

Ja nu er jeg jo godtnok ny herinde. Dette er min første dag, jeg er lige tilmeldt for nogle minutter siden. Men jeg synes da lige jeg vil melde min ankomst og skrive et lille indlæg.

Jeg hedder Jannie, jeg er 24 år gammel. Jeg bor sammen med min forlovede Henrik og sammen har vi en lille hund, som hedder Samson.

Jeg er uddannet pædagog fra Holstebro Pædagogseminarium, jeg blev færdiguddannet d. 23. januar 09. Jeg har endnu ikke fået et job, da jeg jo er gravid, så er det lige lidt svært at overbevise folk om at de skal ansætte mig. Desværre.

Jeg er gravid i 28. uge, nøjagtig 27+5 idag d. 15.6.09. Det vil sige, at jeg har termin d. 9. september og vi venter en lille pige, som vi allerede kalder Olivia. Det er vores første barn, så vi glæder os meget begge to.

Min kæreste er soldat ved Jydsk Dragon Regiment i Holstebro og har været det i 5,5 år. Vi har været sammen i tre år og fem måneder.

Vi bor i en lejlighed i Holstebro, og er begge flyttet langt væk hjemmefra. Henrik kommer fra Tilst ved Århus og jeg kommer fra en lille by på Djursland der hedder Nimtofte. Så bedsteforældrene skal ud på en længere køretur når de skal besøge det lille ny vidunder.

Hmm, det var vist det. Ellers vender jeg helt sikkert tilbage med både glæder og sorger i løbet af de sidste tre måneder. Og da sikkert også efter fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Stumpen

Hej og velkommen til.. Jeg kender godt problemet med at ingen vil ansætte en.. Jeg blev selv uddannet pædagog i jan 09 og har heller ikke haft heldet med mig mht. job, men har så haft vikartimer på mit sidste praktiksted..
Har termin den 26.juni  Men træls og frustrende er det at sende den ene ansøgning ud efter den anden uden held, selvom jeg godt viste at chancen var lille, da jeg kun ville kunne arbejde til 1.maj..

Anmeld

15. juni 2009

Fam. Madsen

hej

og velkommen til

Anmeld

17. juni 2009

Jannie Thorup

Mange tak da. Jeg synes bare det er en rigtig fin side og at folk er rigtig gode til at hjælpe hinanden eller bare til at bruge til at fortælle om forskellige ting. Det kan man o godt have brug for nind imellem.

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

Rigtig hjertelig velkommen på siden. Den bedste af slagsen med en masse flinke mennesker der altid er klar til at hjælpe

Jeg er selv ledig, og kender så udemærket de frustrationer man står overfor, når man er gravid. Jeg ha dog droppet jobsøgningen, da jeg venter til jeg har født, for der er alligevel ingen der vil ansætte...

Endnu engang velkommen til.

Knus Linda 23+4

Anmeld

18. juni 2009

Nanna1985

Velkommen til baby.dk  Det er bare en kanon god side, og håber du bliver glad for at være herinde  

Tillykke med den kommende prinsesse pige  Det bliver jo rigtig spændende

Kan da kort fortælle om mig.. Hedder Nanna. Er lige fyldt 24 år.. Bor i et dejligt hus med min skønne mand Morten. Vi har været sammen i 7 ½ år. Sammen har vi den mest dejlige datter, man kan ønske sig   Hun hedder Fia og er fra November 2006.. Vi venter nu en lillebror/søster og jeg har termin D. 1 September 2009  Så vi følges nogenlunde ad under vores graviditeter

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej og velkommen til!!!

Jeg holder til I marts04, prøver at blive gravid og ellers overalt

Håber du vil hygge dig!!

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

Velkommen til ...

Anmeld

18. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Velkomme til håber du blever glad for af være herinde..
Og tillykke med pigen i maven..Blever spænden kan husk min første baby i maven som var det i går nu venter jeg mig for 3 og sidste gang.
Glæder mig til af høre mere.
Og se billeder.
Mvh Henriette 13+0 termin juleaften.

Anmeld

28. juni 2009

MissMikkelsen

Hejsa og velkommen til

Jeg kunne altså ikke lade være med at grine da jeg læste din præsentation af dig selv. Der er bare SÅ mange ting der lyder som mig.

Jeg venter også mit første barn - er  dog kun 6 uger henne.

Min forlovede er også soldat - i oksbøllejren og har været det siden 2005

Jeg blev uddannet pædagog med dimission i d. 22/1 2009

Vi er flyttet til en lille by hvor vi har købt et hus - men byen ligger mindst 40 km fra det nærmeste familie.

Håber du forstår hvorfor jeg synes det var lidt komisk.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.