Forvirret :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Marlene Jensen

Jeg har mandag og tirsdag kunne teste svag positiv inden for tid på 2 teste fra Lidl og 2 teste fra Valmed. De har været svage men er kommet frem på testen efter omkring 4-5 min og er blevet tydligere de efterfølgende 5 min.

Jeg har så her til morgen testet med en Lidl test hvor teststreg kom omkring de 5-7 min, og er lige så svag som de sidste par dage. De kan ses i strækt arm

Tror i det betyder noget? Er jeg gravid? og kan nogen kun teste svagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Karla

Marlene Jensen skriver:

Jeg har mandag og tirsdag kunne teste svag positiv inden for tid på 2 teste fra Lidl og 2 teste fra Valmed. De har været svage men er kommet frem på testen efter omkring 4-5 min og er blevet tydligere de efterfølgende 5 min.

Jeg har så her til morgen testet med en Lidl test hvor teststreg kom omkring de 5-7 min, og er lige så svag som de sidste par dage. De kan ses i strækt arm

Jeg har desværre kun dårlige erfaringer med svage test over flere dage. Men dermed ikke sagt, at det er sådan i alle tilfælde. Du kan sagtens være gravid og bare have en langsom stigning i hcg. Den hurtigste måde at finde ud af det på er, at få tager blodprøver ved lægen. Så kan du se om der er en stigning i hcg.
for at alt er som det skal være

Anmeld

9. januar 2013

AnthonsMor

Marlene Jensen skriver:

Hvis stregen først er kommet efter 5-7 minutter er testen jo ugyldig..

Men vent til på mandag f.eks. også test igen, så burde dit graviditetshormon være steget så meget, at du kan teste en del bedre..

Anmeld

9. januar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg testede svag under begge mine graviditeter... Første gang var jeg tre måneder henne, før jeg opdaget at jeg var gravid... En streg er en streg...:-) så jeg vil mene du er gravid... Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.