Jm besøg i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Maja Johansen

Var til jm i dag. Hun målte min livmoder til at være 29 cm og skønnede lille pigen til at veje 1400 g. Hun kunne ligeledes mærke både hoved og krop.

Jeg er kun 25+2 så hun kunne ikke ikke forstå det. Enten er der 2 ellers er jeg 1 måned længere henne. Hmm så nu kører tankerne da rigtigt 

Kan ikke forstå det? 

nogle der har prøvet lign, eller har en konklusion på det. Vi har jo været til mange scanninger så de burde da have opdaget det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

simone_jacobsen

Maja Johansen skriver:

Var til jm i dag. Hun målte min livmoder til at være 29 cm og skønnede lille pigen til at veje 1400 g. Hun kunne ligeledes mærke både hoved og krop.

Jeg er kun 25+2 så hun kunne ikke ikke forstå det. Enten er der 2 ellers er jeg 1 måned længere henne. Hmm så nu kører tankerne da rigtigt 

Kan ikke forstå det? 

nogle der har prøvet lign, eller har en konklusion på det. Vi har jo været til mange scanninger så de burde da have opdaget det?

Jeg var til ekstra scanning i uge 25 fordi mit symfyse mål var så stort, at de ville sirkre sig at der kun var en.. Der gemmer sig kun én baby derinde, min baby hule var bare udstyrret med meget plads

Anmeld

8. januar 2013

Maja Johansen

Okay. Tak for dit svar.

jeg kan bare ikke forstå at hun vægtmæssigt svarer til at jeg er i uge 30? Hmm. Men jordemoderen fik straks en tid til ex scanning så det bliver godt nok spændende.

Anmeld

8. januar 2013

simone_jacobsen

Maja Johansen skriver:

Okay. Tak for dit svar.

jeg kan bare ikke forstå at hun vægtmæssigt svarer til at jeg er i uge 30? Hmm. Men jordemoderen fik straks en tid til ex scanning så det bliver godt nok spændende.

Det er trods alt kun et skøn - og de kan skyde meget forbi.
Min lille søster blev skudt til 4,5 kg inden fødsel og ud kom kun 3 kg.

Men ellers er det da bare en super baby du har i maven. Min "lille" basse har selv taget godt for sig af retterne. I uge 27 vejede han 12 % under gennemsnittet og knap 10 uger senere vejede han 2-3 % over gennemsnittet..

Anmeld

8. januar 2013

norenberg

Jeg har også været ved jordmoder i dag og er 23 uger henne og hun målte til at jeg skulle være 27 uger henne så skal scannes torsdag....hvis de lille vejer så meget må du i hvertfald være noget længere henne end de 25 uger....jeg fødte nemlig en stor dreng uge 27+4 sidste gang og han vejede 1200 g som de sagde var stor...spændene hvad de finder ud af....

Anmeld

8. januar 2013

Hullabullabulla

Maja Johansen skriver:

Kan ikke forstå det? 

Det lyder også ret vildt - 27+1 var jeg til 3D scanning og der vejede han 1.086 gr som var lige midt i normalen..

Man må håbe JM har skønnet forkert ellers kan det hurtigt blive en kæmpe baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.