Lille barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Victoria2013

StineW79 skriver:

Tror ik den har skiftet navn. Sidst jeg var i baby Sam for ca 3 mdr siden så jeg at de havde den. Det var i Herning. 

Vi har været rigtig glade for vores og den køre nu på barn nr 2. Den ka pakkes sammen, så den ik fylder noget fordi hjulene bliver trukket sammen under den, nær man klapper den sammen. Kassen ka klemmes flad osv, også vejer den næsten ingenting. 

Mit bedste råd er at tage ud i butikken og kig, og evt få dem til at hjælpe med at klappe den sammen og putte den i bilen. Vh stine

Vi må i Babysam og kigge så, for det lyder i hvert fald ret godt. Det ville jo være smart hvis vi ku' nøjes med at købe barnevogn i stedet for en ny bil OG barnevogn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kia2013 skriver:

Vi må i Babysam og kigge så, for det lyder i hvert fald ret godt. Det ville jo være smart hvis vi ku' nøjes med at købe barnevogn i stedet for en ny bil OG barnevogn 

Det var også det vi tænkte i sin tid. Og selvom liggemål kun er 92 cm, ku thea sagtens bruge den til hun stoppede med at gå i dp, og har da også sovet i den enkelte gange efter. Vh stine

Anmeld

9. januar 2013

Pigent

Jeg vil tag i babysam eller ønskebørn også spørger om man kan må prøve at se om der er nogle af deres barnevogn der kan være bag i bilen

Hvilken årgang er jeres bil?

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Kia2013 skriver:

Det ville nok også gå hvis man lagde bagsædet ned, men det ville vi gerne undgå at skulle gøre

Ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.