Lille barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Victoria2013

Kæresten og jeg er i fuld gang med at undersøge barnevognsmarkedet... især fordi det er gået op for os, at bagagerummet i vores bil måske ikke kan rumme en alm. størrelse barnevogn.

Derfor er det enten noget med at købe en barnevogn som kan klappes sammen til at fylde meget lidt... eller også skal vi have en ny bil...

Åbningen til bagagerummet er vist omkring 85 cm, så det skal barnevognen højst måle når den er sammenklappet og med hjulene pillet af også. Findes der overhovedet sådan en barnevogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Nea85

Kia2013 skriver:

Kæresten og jeg er i fuld gang med at undersøge barnevognsmarkedet... især fordi det er gået op for os, at bagagerummet i vores bil måske ikke kan rumme en alm. størrelse barnevogn.

Derfor er det enten noget med at købe en barnevogn som kan klappes sammen til at fylde meget lidt... eller også skal vi have en ny bil...

Åbningen til bagagerummet er vist omkring 85 cm, så det skal barnevognen højst måle når den er sammenklappet og med hjulene pillet af også. Findes der overhovedet sådan en barnevogn?

Hvad er det for en bil?

Anmeld

8. januar 2013

Pigent

Jeg vil også gerne høre hvilken bil det er

Anmeld

8. januar 2013

Sphynxlover

Jeg har en emmaljunga mondial duo combi og der er barnevognskassen ikke så stor (70-80) cm

Anmeld

8. januar 2013

Victoria2013

Nea85 skriver:

Hvad er det for en bil?

Det er en Seat Ibiza vi har

Anmeld

8. januar 2013

Nessie

Hvis I har anhængertræk på bilen, kan stellet bare sættes på et cykelstativ, så fylder det da ikke inden i.

Vi havde en barnevogn med langt liggemål, og kassen kunne lige nøjagtig gå ned i bagagerummet.
Vi havde en Peugeot 106

Ellers skal I bare tage ud til barnevognsforhandleren og prøve jer frem:
Det nytter ikke at liggemålet bliver for lille, så kan I ikke bruge barnevognen ret længe

Anmeld

8. januar 2013

Victoria2013

Sphynxlover skriver:

Jeg har en emmaljunga mondial duo combi og der er barnevognskassen ikke så stor (70-80) cm

Ved du hvad stellet måler sammenklappet, med og uden hjul?

Anmeld

8. januar 2013

(august)

Vi havde en Peugeot 306 fra 1996 og vi troede heller ikke vi kunne have en særlig stor vogn i den, men vi ville have en stor barnevogn. Det endte med vi kørte i BabySam, da valget stod mellem en Emmaljunga eller Odder. Den eneste forskel på barnevognene er den måde hjulene bliver sat på, så det endte med en Odder Zip.

Så anbefalingen herfra tag bilen med til en forhandler og prøv jer frem.

Anmeld

8. januar 2013

MogN

Vi har haft en ganske normal størrelse barnevogn i en lille opel Corsa - tit kan de indeholde noget mere end man lige kan måle sig til, mit råd ville være at kører ned og kigge i en butik og samtidig få lov til at se og prøve dem lukket sammen - mange butikker vil hellere end gerne prøve om de kan være i jeres bil ogs

Anmeld

8. januar 2013

Maja88

vi købte ny bil..

wow den bedste beslutning ever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.