og naturligvis vælger jeg lige at være ano, hvorfor finder i ud af, men i ved jo nøjagtig hvem jeg er!
Teenagere...fårk jeg er så monster træt...hvordan knækker man lige den kode?
Lige nu slåsser jeg med en af slagsen, og dahm, hvor er det sindsygt hårdt!!!
Lige nu gider DEN ikkeat arbejde, DEN er i gang med en læseferie, og det gider DEN næsten heller ikke at gøre noget ud af, DEN har sin kærste på besøg konstant, og de æder og drikker mig ud af huset, når jeg kommer hjem fra job, er der ikke rørt en finger, alt opvask er pænt gemt til mig, på køkkenbordet, for hvis nu at opvaskeren er ren, så overkommer man ikke at tømme den!
Vasketøj, er en historie for sig selv, når DEN for en gangs skyld rydder op, så smider man for en uges tøjforbrug ud i vasketøjskurven, problemet er bare at med det rod DEN holder sig, så ryger kærstens vasketøj med, og det er satme ved at være træls, jeg gider ikke vaske andre folks ungers tøj, jeg har økonomi nok at slåsse med!
Alt det her er bare små glimt af det jeg er irreteret over, hvad der virkelig gør mig vred er at når man begynder at åbne munden over det her, så får man virkelig et svar tilbage, det kan være alt fra: hvordan jeg kan sige den´s kærste ikke må være her, hvorfor jeg bare forsøger at være imod, hvorfor vi må have gæster når den ikke må (alt sammen det teenagere forstår at kæmpe imod med)
problemet er bare at det her med at DEN har besøg står på konstant, og her snakker jeg virkelig konstant!
Efter vi havde haft DEN´S kærste på "besøg" i over en uge, satte jeg en stopper for det, og sagde farvel og tak, skrev med store ord op og ned om at jeg ikke gad at have besøg igen før der lige som skete noget på jobområdet, og at jeg ikke havde økonomi til at fodre på en ekstra logerende hver eneste dag.
Både jeg og min bedre halvdel er ved at være godt trætte af det skal forgå her hver eneste dag, når vi kommer hjem fra job.
Nå enden blev at jeg satte en stopper for at DEN´S kærste skulle sove her og spise her.
Når man deler sådan en besked ud forventer jeg at man kan forstå den, og forstår at jeg ikke gider have besøg hver eneste dag.
Men den regel bliver også gradbøjet, så nu forgår det på den her måde:
Klokken kvart i syv om morgenen, kan jeg høre min dør gå, og så står DEN´S kærste her, 10 min. før jeg selv skal afsted, så har de huset hele dagen, selv om DEN godt ved jeg ikke gider det, så ædes der, der soves, der slappes af, og når jeg kommer hjem fra job, går de over og handler ind, så DEN´S kærste kan få noget at spise, provokerende nok, er det som om DEN forsøger at gå helt ud til min grænse, der hvor jeg ikke overkommer at bunde mere! Kærsten tager så hjem sent ud på aftenen, og kommer igen næste morgen.
DEN høre ikke at vi har behov for at være os selv, den høre ikke sin mindre søskende brokke sig over at det pålæg som netop den mindre søskende må spise, bare er forsvundet, tømt ud i løbet af dagen, den vælger at overhøre enhver faresignal.
Jeg har truet med bål og brand, men hvad er det lige jeg skal gøre for at få DEN til at forstå.
Jeg kan sige jeg vil have kostpenge, jeg kan sige jeg ikke sponsere det merforbrug, jeg kan lukke min dør, men i bund og grund er det ikke noget som overhovedet bider på DEN, for DEN gider ikke noget som helst.
jeg skal virkelig bruge et godt råd her, for ellers ender det med jeg begynder at dele øretæver ud, det er jeg virkelig bange for!
I andre med Teenagere, hvad dælen stiller man op, og hvordan knækker man den her kode, og til jer uden teenagere, hvad ville i have gjort, hvad gjorde jeres forældre, og hvordan mener i selv i vil tackle det når i når dertil med jeres poder?
Anmeld