stor livmoder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

norenberg

Hej jeg er i dag 23 uger henne og har været ved jordmoder som var godt tilfreds....dog målte hun på livmoderen og vurderede at den havde størrelsen som uge 27....tænker så om jeg evt kan være længere henne end først antaget....skal have målt bebs på torsdag....men er der andre der har oplevet at have meget større livmodere end de uger man er henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

M&N

norenberg skriver:

Hej jeg er i dag 23 uger henne og har været ved jordmoder som var godt tilfreds....dog målte hun på livmoderen og vurderede at den havde størrelsen som uge 27....tænker så om jeg evt kan være længere henne end først antaget....skal have målt bebs på torsdag....men er der andre der har oplevet at have meget større livmodere end de uger man er henne...

Ja. Mit SF mål var 28 i uge 25.. Det betyder ikke du er længere henne, du kan også have for meget fostervand eller din livmoder bare vokser godt

Anmeld

8. januar 2013

simone_jacobsen

norenberg skriver:

Åhh ja.. Jeg har hele min graviditet haft meget stort symfyse mål. Baby er målt en ekstra gang og alt er fint her - baby har bare meget plads

Anmeld

8. januar 2013

baby012

Er i uge 35, men min livmor har altid været to uger foran  

Anmeld

8. januar 2013

FrkZier

norenberg skriver:

da jeg var i uge 16 var min livmoder på størelse som hvis jeg havde været i uge 24 - sådan er det bare nogengange, det betyder ikke man er længere henne..

Anmeld

8. januar 2013

norenberg

FrkZier skriver:

da jeg var i uge 16 var min livmoder på størelse som hvis jeg havde været i uge 24 - sådan er det bare nogengange, det betyder ikke man er længere henne..

ok regner nu heller ikke med jeg er længere henne men nu må vi se til scanningen....man kan i hvertfald ikke regne med min sidste mens med den terminsdato jeg har i forvejen for så skulle jeg havde blevet gravid mens jeg havde min blødning....så ved snart ikke om de har styr på noget ang termin....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.