Hvor bliver den af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg havde min sidste mens. d. 4. november, og har ikke set synet af den siden.. Jeg stoppede på ppiller sidst i august, og i september, oktober og november kom min mens som den skulle. Men så stoppede den.. Har taget to teste som begge var negative, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre? 

Hvis jeg er gravid ville jeg i dag være 9+2, og en test ville vel være positiv hvis jeg var? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

mortilfreja

Anonym skriver:

Hejsa. 

Jeg havde min sidste mens. d. 4. november, og har ikke set synet af den siden.. Jeg stoppede på ppiller sidst i august, og i september, oktober og november kom min mens som den skulle. Men så stoppede den.. Har taget to teste som begge var negative, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre? 

Hvis jeg er gravid ville jeg i dag være 9+2, og en test ville vel være positiv hvis jeg var? 

Jeg ville tage et smut til lægen og få taget en blodprøve...
Du kan jo være gravid trods testene siger noget andet..
Min veninde var 16 uger henne da hun fandt ud af det ved lægen.. hun kunne ikke teste positiv på graviditetstest.. Kun på BP..

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

nå for pokker.. 

tror bare ikke at jeg er gravid. Har INGEN symptomer. Det er kun min mens der udebliver. Men måske jeg skulle tage til lægen for at få det af/bekræftet. 

Jeg synes bare det lyder mærkeligt at man ikke kan teste positivt så langt henne 

Anmeld

8. januar 2013

mortilfreja

Anonym skriver:

nå for pokker.. 

tror bare ikke at jeg er gravid. Har INGEN symptomer. Det er kun min mens der udebliver. Men måske jeg skulle tage til lægen for at få det af/bekræftet. 

Jeg synes bare det lyder mærkeligt at man ikke kan teste positivt så langt henne 

Tjae... Sådan er det jo for nogen... Hvornår har du testet??

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

d. 29 om aften og d. 31 om morgnen 

Anmeld

8. januar 2013

baby012

hmm, altså en test skulle gerne kunne spore hcg nu .. Men da jeg stoppede med P piller, var min mens mærkelig længe.. 9 måneder gik der før jeg kunne stole på den .. Nogen gange kom den til tiden, andre gange blev den væk i op til 20 dage 

P- piller er noget skidt :/ 

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

ja.. især når man ønsker sig barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.