Mens smerter i uge 11?? Aaav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Anonym trådstarter

Ej jeg har i går og i dag døjet så meget med mens smerter! Hvorfor mon det? Jeg har ikke haft en eneste plage i min graviditet, og mærker stort set ikke til den. Hvorfor får man disse smerter ? Det skal lige siges at jeg ikke bløder. Andre med mens smerter i disse uger ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Frøken J.

Anonym skriver:

Ej jeg har i går og i dag døjet så meget med mens smerter! Hvorfor mon det? Jeg har ikke haft en eneste plage i min graviditet, og mærker stort set ikke til den. Hvorfor får man disse smerter ? Det skal lige siges at jeg ikke bløder. Andre med mens smerter i disse uger ??

Det er formentlig ligamentsmerter, fordi det hele strækker sig - det kan føles som menssmerter og gør ret naller

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Det er formentlig ligamentsmerter, fordi det hele strækker sig - det kan føles som menssmerter og gør ret naller

Tusind tak for svar! - jeg går ud fra alt er ok så ?

Anmeld

8. januar 2013

Frøken J.

Anonym skriver:

Tusind tak for svar! - jeg går ud fra alt er ok så ?

Altså det vil jeg jo ikke sidde og love, for det kan jeg jo i virkeligheden ikke vide Men jeg synes det lyder meget normalt, især så længe du ikke bløder og har virkelig kraftige smerter

Anmeld

8. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Det er sikkert "bare" ligamentsmerter. De kan gøre nas! men ganske ufarlige

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar. Jeg har ikke mærket mere til det, så mon ikke det bare er understellet der gir sig

Anmeld

8. januar 2013

christina92

Anonym skriver:

Tusind tak for svar. Jeg har ikke mærket mere til det, så mon ikke det bare er understellet der gir sig

Det har det fornemtlig været, og det er noget du kommer til at mærke mere til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.