HCG tal spørgsmål.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

piap

Hej Tøser

jeg er gravid i uge 10/11 og min læge har ringet til mig for at give svar på blodprøver, hvor til sidst slutter hun af med at sige at mine HCG tal var meget høje, faktiske så høj som man kun så ved kvinder der ventede tvillinger   jeg blev helt mundlam viste ikke hvad jeg skulle sige... og så siger hun ja vi finder så ud af ved en scanning om der skulle gemme sig 2 der inde...

men nu vil jeg endelig gerne høre om der er nogen af jer der ved om man har højere HCG tal når man venter tvilligner end når man kun har en enkelt spire i maven??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

simone_jacobsen

piap skriver:

Hej Tøser

jeg er gravid i uge 10/11 og min læge har ringet til mig for at give svar på blodprøver, hvor til sidst slutter hun af med at sige at mine HCG tal var meget høje, faktiske så høj som man kun så ved kvinder der ventede tvillinger   jeg blev helt mundlam viste ikke hvad jeg skulle sige... og så siger hun ja vi finder så ud af ved en scanning om der skulle gemme sig 2 der inde...

men nu vil jeg endelig gerne høre om der er nogen af jer der ved om man har højere HCG tal når man venter tvilligner end når man kun har en enkelt spire i maven??

Fandt lige det her som du måske kan bruge..

https://www.baby.dk/debat/56365pi1/barnloeshedsbeha ndling/lidt-om-hcg-tal.aspx

Anmeld

8. januar 2013

L&V

piap skriver:

Hej Tøser

Man danner mere graviditet hormon når der er flere babyer.. Det fik jeg at vide på svangersfdelingen af en læge da højt hcg også kan gi voldsom kvalme hvilket jeg har og blev derfor scannet for at se om der var flere

Anmeld

8. januar 2013

Hvem?

piap skriver:

Hej Tøser

Ja, HCG'en er kraftigere ved tvillingegraviditeter - derfor kan man også oftere teste tidligere end normalt.

Anmeld

8. januar 2013

Miss Kat

Spændende.

Anmeld

8. januar 2013

piap

Miss Kat skriver:

Spændende.

ja det må du nok sige det er.... min mand begyndte bare at grine da jeg fortalte ham det.... og sagde så ja så går dit ønske måske alligevel i opfydelse... ( vi har joket med i langtid at næste gang så tog vi da bare lige tvillinger)

Anmeld

8. januar 2013

Miss Kat

piap skriver:

ja det må du nok sige det er.... min mand begyndte bare at grine da jeg fortalte ham det.... og sagde så ja så går dit ønske måske alligevel i opfydelse... ( vi har joket med i langtid at næste gang så tog vi da bare lige tvillinger)

Haha Ja, man skal passe på, hvad man ønsker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.