Hej alle baby bruger..
Her kommer lige et indlæg blandet med brok, tåre og frustration - og måske et spørgsmål eller 2

Først vil jeg sige, at jeg har 4 dage tilbage til termin og er efterhånden så utålmodig og frustreret over, at baby ikke melder sin ankomst

Han har ligger klar i bækkenet i mere end 4 uger hvilket gør, at jeg simpelthen har så ondt både foran og bag på, ved underlivet. Jeg har samtidig, i de 4 uger, haft kraftige menstrations smerter/kramper, og har det stadig, hvilket medfører, at jeg har meget ondt i løbet af dagen men jeg vågner også om natten med smerter. Jeg sover af H-til - kan ikke falde i søvn, sover kun kort tid af gangen og sveder sindsygt om natten.. Og den manglende søvn gør, at jeg vågner med migræner hver dag efterhånden!!!
Alle folk er jo gode til at sige hvad der er "tegn" på snarlig fødsel - dårlig mave, redde byggeri, klargørings vanvid, urolig uro i kroppe osv - og jeg har bare haft det HELE og der sker stadig INTET!!!!

Jeg er simpelthen bare så møg frustreret over, at baby endnu ikke har meldt sin ankomst. Det er ikke så meget det at jeg er 110% klar, men jeg har simpelthen SÅÅÅ ondt så jeg ikke orker mere.. Jeg kan sagtens overskue de 4 dage til termin men tanken om, at der faktisk kan gå 18 dage før baby kommer gør mig tudefærdig - kan slet ikke overskue at skulle have ondt så meget længere!!!

Det var i virkeligheden ikke så mange spørgsmål jeg havde - men et laangt indlæg blev det..
Beklager det frustreret indlæg - men TAK fordi du læste med - men havde lige brug for, at komme ud med bare liidt af mine tanker og følelser!!
Anmeld