Børnehavestart snart! Hvad har dit barn med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

optimistmor

min dreng på 2,8år skal starte til juni, men vi snydestarter allerede hver fredag i maj, for stille at trappe op da han har det med at gå i stå i udviklingen... 

så jeg kan stille lære hvad han skal bruge. i denne bh er der ingen krav om børnene skal være selv hjulpne, det skal gå i børnenes tempo, her blir der vist hensyn til dem der stadig skal sove/har behov for søvnen og ting som madkasser, sko, flyverdragter osv. skal ikke være praktisk bare det er noget der er sejt og sidder rigtig godt, fik jeg at vide til formøde... men har allerede nu været ude og skulle købe futter til (de billigste der var i skohandleren) 229kr huha en pris. men min dreng har behov for den støtte disse har og ALLE de andre børn har enten kondisko(min holdning er de ikke er gode da de lukker fødderne inde og ikke særlig fleksible) eller sål under futter, så ingen bløde futter og dem bruger vi ellers nu og havde fået et par af de der læder nogen (men dem ville min nevø meget gerne overtage heldigvis da de ikke engang var pakket op for)... og når sommertøjet kommer på, blir det til mange sæt underdele tror jeg, for der satser vi på om han kan blive blefri. så ingen ble, masser af tøj og en stor portion håb!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

ZamanogDania

Jeg vil anbefale og ikke købe dyr tøj til barnet. De bliver tit væk ihvertfald i vores BH. Hendes småfolk hue blev væk(men fandt den efter en måned hos en anden barn) så jeg valgte at købe en billigere en som self er varm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.