Min sidste kage..... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

FogL

Dot D skriver:

Så, nu må jeg give op... Min skulder kan ikke holde til at lave kager, øv øv og øv.

Så her i weekenden lavede jeg den sidste kage til en dåb af to piger. Den skulle være hvid, pink og lilla og gerne med masser af glimmer - så sådan blev det

Jeg synes selv, at de to babyer er rigtigt søde med glimmer bleer på

Træls du ikke kan mere, for det er du da god til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Dot D

Malli skriver:

Hvor er den flot, men hvor er det synd for dig at du må stoppe
Jeg håber du på et tidspunkt kan komme igang igen!

Må lige høre dig, hvordan laver du bleerne til babyerne!

Mange tak for det Håber også selv på at kunne komme igang igen på et tidspunkt...

Bleerne laver jeg af et lille stykke fondant, som jeg former trekantet, trykker det fladt og så lægger jeg det på numsen. Så tager jeg et værktøj med spids og trykker den på plads ved ben og ryg og laver de små folder samtidigt...

Håber det var forståeligt

Anmeld

9. januar 2013

Dot D

Kay skriver:

helt 100% jeg savner tiden til det

Anmeld

9. januar 2013

Dot D

Zafir skriver:

Åh altså Dot!!! Hvor er det træls at fysikken skal være herre over et talent som dit.

Rigtig flot kage!

Tusind tak, Zafir.... Det er så dejligt med jer allesammens anerkendelse af mit arbejde, det gør mig rigtigt glad

Jeg vil leve højt på det, til jeg forhåbentligt kan komme igang igen

Anmeld

9. januar 2013

Dot D

ciepige skriver:

Træls du ikke kan mere, for det er du da god til!

Manga tak skal du have

Anmeld

9. januar 2013

Zafir

Dot D skriver:

Tusind tak, Zafir.... Det er så dejligt med jer allesammens anerkendelse af mit arbejde, det gør mig rigtigt glad

Jeg vil leve højt på det, til jeg forhåbentligt kan komme igang igen

Hvad er det der galt med din skulder?

Anmeld

9. januar 2013

Dot D

Zafir skriver:

Hvad er det der galt med din skulder?

Jeg kørte galt i en vandrutchebane med Sophus i uge 27 sidste år. Den blev bare mere og mere dårlig og gjorde herrenas. Så her for ca et halvt år siden blev jeg opereret, hvor der blev fjernet noget knogle og slimsæk for at give plads derinde. 

Mine muskler har overhovedet ikke kunnet følge med, så de er ikke blevet brugt ordentligt i halvandet år snart, så jeg kan ikke selv holde min skulder, derfor bliver jeg tapet og går ellers med slynge.

Nu er vi så gået igang med en mere fysisk genoptræning for at få styr på mine muskler, og det skulle meget gerne give godt resultat, så jeg kan blive mig selv igen.

Min fys siger, at det bliver en langsommelig process, og jeg skal nok gå der de næste fire måneder, måske seks

Men hvis det OG at jeg slapper af, kan gøre det bedre, så er jeg med på den

Anmeld

9. januar 2013

Zafir

Dot D skriver:

Jeg kørte galt i en vandrutchebane med Sophus i uge 27 sidste år. Den blev bare mere og mere dårlig og gjorde herrenas. Så her for ca et halvt år siden blev jeg opereret, hvor der blev fjernet noget knogle og slimsæk for at give plads derinde. 

Mine muskler har overhovedet ikke kunnet følge med, så de er ikke blevet brugt ordentligt i halvandet år snart, så jeg kan ikke selv holde min skulder, derfor bliver jeg tapet og går ellers med slynge.

Nu er vi så gået igang med en mere fysisk genoptræning for at få styr på mine muskler, og det skulle meget gerne give godt resultat, så jeg kan blive mig selv igen.

Min fys siger, at det bliver en langsommelig process, og jeg skal nok gå der de næste fire måneder, måske seks

Men hvis det OG at jeg slapper af, kan gøre det bedre, så er jeg med på den

ARGH - Det er skuda mega træls

Kan du arbejde så?

Anmeld

9. januar 2013

HeidiØ

Dot D skriver:

Hvor er du sød..... Mange tak skal du have Kommer lige fra genoptræning, så nu skal jeg vist sove Vildt at det kan være så hårdt at flytte 400 GRAM

Årh pyha ja, jeg ku slet ik forestille mig hvordan det måtte være! Øv .. håber engang du kommer til at kunne bage igen!

Anmeld

9. januar 2013

Babydrøm

Dot D skriver:

Mange tak skal du have

Ja, noget rigtigt øv, men håber den bliver klar til lidt flere kager engang

Ja det må vi håbe  

Min søster er også vild med at lave fine kager Hun er uddannet bager, men vil også gerne være konditor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.