Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Mange tak Selvfølgelig kan du det, bare igang med at lave nogle prøvekager, der skal nok være nogen, der vil aftage
Mange tak Selvfølgelig kan du det, bare igang med at lave nogle prøvekager, der skal nok være nogen, der vil aftage
Jeg har lavet en del allerede, men slet ingen der er lige så flotte dem din
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lilje82 skriver: Jeg har lavet en del allerede, men slet ingen der er lige så flotte dem din
Ja, jeg har fulgt dig... Det skal nok komme, du skal tænke på, at jeg nok har lavet 300+ kager inden den her, så der er blevet "øvet" MANGE gange
Dot D skriver: Ja, jeg har fulgt dig... Det skal nok komme, du skal tænke på, at jeg nok har lavet 300+ kager inden den her, så der er blevet "øvet" MANGE gange
Ha ha, ja så er der et stykke vej endu Jeg skal lave mine første bestillings kager i næste uge. Det skal heldigvis bare være ganske enkelt :-)
Lilje82 skriver: Ha ha, ja så er der et stykke vej endu Jeg skal lave mine første bestillings kager i næste uge. Det skal heldigvis bare være ganske enkelt :-)
Glæder mig til at se dem... God arbejdslyst
Dot D skriver: Hvor er du sød... Jeg prøver at starte lidt op igen, håber den kan holde til det Jeg savner det rigtigt meget, og jeg tror, det vil hjælpe mig. Jeg er blevet "ramt" af en slem omgang stress, der har sat sig til angst, så det kunne være skønt,hvis jeg kunne komme til at stresse af med lidt kager igen Nu skal jeg liiiige have en DKK-eksamen overstået i morgen, det stresser jo slet ikke(ironi kan være brugt)
Hvor er du sød...
Jeg prøver at starte lidt op igen, håber den kan holde til det Jeg savner det rigtigt meget, og jeg tror, det vil hjælpe mig. Jeg er blevet "ramt" af en slem omgang stress, der har sat sig til angst, så det kunne være skønt,hvis jeg kunne komme til at stresse af med lidt kager igen
Nu skal jeg liiiige have en DKK-eksamen overstået i morgen, det stresser jo slet ikke(ironi kan være brugt)
DKK er mit yndlingsfag! Update endelig
Dot D skriver: Glæder mig til at se dem... God arbejdslyst
Tak tak
MortilElias2010 skriver: DKK er mit yndlingsfag! Update endelig
Jeg bestod
Dot D skriver: Jeg bestod
But of course!
Hvad skrev du/I om?
MortilElias2010 skriver: But of course! Hvad skrev du/I om?
Hvor er du sød....
Vi skrev om etnicitet, køn og sprog på fritidshjem med stor andel af børn med anden etnicitet end dansk - hvordan vi som pædagoger kan arbejde æstetisk med dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128