Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: ej hvor er det trist det er din sidste kage når du er såååå dygtig til det... men hold da op hvor er den bare super super flot, og hvor er det sødt at bleerne glimter
ej hvor er det trist det er din sidste kage når du er såååå dygtig til det...
men hold da op hvor er den bare super super flot, og hvor er det sødt at bleerne glimter
Hvor er du sød
Jeg håber på, at jeg kan få den standeret over det næste halve års tid, så jeg kan komme igang igen. Nu bliver det kun de aller vigtigste kager der skal laves
Ja, de er bare så nuser de bleer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Mange tak skal du have Jeg håber, at om et halvt års tid - med intensiv genoptræning - at jeg kan komme igang igen, det er svært at undvære...
Mange tak skal du have
Jeg håber, at om et halvt års tid - med intensiv genoptræning - at jeg kan komme igang igen, det er svært at undvære...
Ja det kunne være dejligt for dig! Der er helt sikkert også mange som gerne vil se og bestille flotte kager fra dig i fremtiden!
Dot D skriver: Så, nu må jeg give op... Min skulder kan ikke holde til at lave kager, øv øv og øv. Så her i weekenden lavede jeg den sidste kage til en dåb af to piger. Den skulle være hvid, pink og lilla og gerne med masser af glimmer - så sådan blev det Jeg synes selv, at de to babyer er rigtigt søde med glimmer bleer på
Så, nu må jeg give op... Min skulder kan ikke holde til at lave kager, øv øv og øv.
Så her i weekenden lavede jeg den sidste kage til en dåb af to piger. Den skulle være hvid, pink og lilla og gerne med masser af glimmer - så sådan blev det
Jeg synes selv, at de to babyer er rigtigt søde med glimmer bleer på
Rockertand skriver: Som vanligt superflot......men hvor er det ærgerligt at lade dit talent gå til spilde
Som vanligt superflot......men hvor er det ærgerligt at lade dit talent gå til spilde
Mange tak Håber på at kunne komme igang igen
Den er FANTASTISK! Så smuk...
Og øøøøøøøøøøv med din skulder!
PernilleogLouis skriver: 1. Fantastisk flot kage 2. God bedring med skulderen 3. Vil savne se at se dine fantastiske kager
1. Fantastisk flot kage
2. God bedring med skulderen
3. Vil savne se at se dine fantastiske kager
Jeg håber, at min genoptræning kan gøre den helt i orden, så jeg kan komme igang igen, men nu må jeg lige tage en pause på ubestemt tid
Nettemor skriver: Øv altså at du ikke kan mere! Er der ingen udsigt til at det kan blive bedre? Super fin kage ellers
Øv altså at du ikke kan mere! Er der ingen udsigt til at det kan blive bedre? Super fin kage ellers
Jeg håber håber og håber, at den genoptræning jeg er igang med vil hjælpe så meget, at jeg kan komme igang igen, for det bliver da klart et savn i min "hobbytid"
Og tak for det
Dot D skriver: Jeg håber håber og håber, at den genoptræning jeg er igang med vil hjælpe så meget, at jeg kan komme igang igen, for det bliver da klart et savn i min "hobbytid" Og tak for det
Baagøe skriver: Øv, hvor træls VILDT flotte kager du laver!
Øv, hvor træls VILDT flotte kager du laver!
Ja, det er skisme træls, men må hellere passe på mig selv, så er der jo mulighed for at blive bedre
Tusind tak, søde
Så, nu må jeg give op... Min skulder kan ikke holde til at lave kager, øv øv og øv. Så her i weekenden lavede jeg den sidste kage til en dåb af to piger. Den skulle være hvid, pink og lilla og gerne med masser af glimmer - så sådan blev det Jeg synes selv, at de to babyer er rigtigt søde med glimmer bleer på
Som altid en flot kage.
Hvor er det ærgeligt med din skulder - må ikke være nemt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128