En update på lillebror og jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Lykke:)

Frøken J. skriver:

Det er noget tid siden jeg har fået skrevet en egentlig update herinde på lillebror og graviditeten osv. På forhånd tak for svar - den mentale overskud mangler lidt lige pt, så jeg er ikke så god til at få svaret folk. Men svar er værdsatte :-)

Men det går jo sådan set meget godt! Vi var til 3D her for 5 dage siden, hvor han blev målt til cirka 900 gram. Self. med en vis fejlmargen, men han er en lille fin én, hvor Rose var noget mere sumo på samme tidspunkt. Jeg er i øvrigt 27+5 i dag.

Han er meget aktiv og er en skøn sprællemand, og det er bare vidunderligt at mærke til ham hver dag.

Jeg har ingen ødemer og den slags, men har stadig mit dårlige bækken, og så er jeg SÅ træt! Og jeg kan ikke tage jern, for nu har jeg prøvet tre forskellige tilskud, og min mave går i baglås af samtlige

Var til 2. jordemoderbesøg i dag, og det var en meget god oplevelse. Jeg kan få op til 5 dage på barselsgangen efter fødslen, hvis jeg har brug for det. Vi havde en meget dårlig start med Rose med et super hårdt ammeforløb og mig, som gik helt ned med flaget, og derfor er jeg på ingen måde tryg ved at føde ambulant. Og jeg vil ikke på patienthotellet, fordi jeg havde en meget dårlig oplevelse af at være dernede. Så det er virkelig dejligt at blive taget alvorligt og have det tilbud! Jeg vil tage imod at komme på barselsgangen, så amningen kan komme op at køre med god vejledning, men måske ikke lige 5 dage :-) Har jo også en derhjemme, som har brug for mor. Men et par dage vil jeg være glad for.

Ellers vender han lige nu UK, men mon ikke han når at vende sig. Og jeg er selv sund og rask hvad blodtryk og urin angår. SKal til 2. glucosebelastning i morgen.. Eww :-) Hendes skøn af ham i dag går meget godt i tråd med scanningen for 5 dage siden.

Og så får i lige maven nu her + et par fotos af lillebror i 3D. Som IKKE ligner Roses 3D billeder på nogen måde. Måske er det mors dreng?

Fin mave! Tillykke med lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.