Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke et fint billede! Og stort tillykke med det lille mirakel
Sikke et fint billede!
Og stort tillykke med det lille mirakel
Mange tak Ja det minsandten et mirakel. Tænk hvad kroppen udvikler gennem sådan en graviditet - helt uden man behøver tænke over det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guldimaven skriver: Ja, det er altså bare vildt! Man kan sagtens se hvad der er hvad, specielt de små fødder
Ja, det er altså bare vildt! Man kan sagtens se hvad der er hvad, specielt de små fødder
Jamen det er så kært jo
Bruus skriver: Mange tak Ja det minsandten et mirakel. Tænk hvad kroppen udvikler gennem sådan en graviditet - helt uden man behøver tænke over det
Ja det er simpelthen fantastisk at det kan lade sig gøre!
Hvor er det en fin lille én
altid dejligt at få et kig derind, og se at alt er ok
Nessie skriver: Hvor er det en fin lille én altid dejligt at få et kig derind, og se at alt er ok
Ja helt absolut Det er en dejlig viden at have. Ser du er nygravid også - stort tillykke med det
Bruus skriver: Ja helt absolut Det er en dejlig viden at have. Ser du er nygravid også - stort tillykke med det
Ja, meget nygravid og tak Skal til skanning når jeg er 7+6, og håber inderligt at den lille har det godt derinde
Og tillykke til dig også
Nessie skriver: Ja, meget nygravid og tak Skal til skanning når jeg er 7+6, og håber inderligt at den lille har det godt derinde Og tillykke til dig også
Jeg krydser hvad jeg har, for en lykkelig scannings oplevelse Og mange tak
Bruus skriver: Har haft lidt ondt i underlivet, mere end hvad jeg husker fra sidste gang, og ville gerne have klart svar på at alt var ok - og det er det!! Her ses den lille i 4D og har en længde på 3 cm. Hørte hjertelyd og så fine arme og ben. Jamen det var bare så dejligt HELT utroligt så meget man allerede kan se nu, og så aktiv den var Skøn følelse at se den.
Har haft lidt ondt i underlivet, mere end hvad jeg husker fra sidste gang, og ville gerne have klart svar på at alt var ok - og det er det!! Her ses den lille i 4D og har en længde på 3 cm. Hørte hjertelyd og så fine arme og ben. Jamen det var bare så dejligt HELT utroligt så meget man allerede kan se nu, og så aktiv den var Skøn følelse at se den.
Hvor er h*n fin Tillykke med din graviditet
Hvor er det skønt:-)
må man spørge hvad du gav for sådan en 4D scanning ?:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128