Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har haft lidt ondt i underlivet, mere end hvad jeg husker fra sidste gang, og ville gerne have klart svar på at alt var ok - og det er det!! Her ses den lille i 4D og har en længde på 3 cm. Hørte hjertelyd og så fine arme og ben. Jamen det var bare så dejligt HELT utroligt så meget man allerede kan se nu, og så aktiv den var Skøn følelse at se den.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bruus skriver: Har haft lidt ondt i underlivet, mere end hvad jeg husker fra sidste gang, og ville gerne have klart svar på at alt var ok - og det er det!! Her ses den lille i 4D og har en længde på 3 cm. Hørte hjertelyd og så fine arme og ben. Jamen det var bare så dejligt HELT utroligt så meget man allerede kan se nu, og så aktiv den var Skøn følelse at se den.
Nå Hvor er den sød.
BabyWish2012 <3 skriver: Nå Hvor er den sød.
Hi hi, ja den er bare såå lille og sød
CamillaSoefelt skriver: Nååååårrrhhh!!! Tænk et billede man kan få kun i uge 9+4;-)!!
Nååååårrrhhh!!! Tænk et billede man kan få kun i uge 9+4;-)!!
Jamen er det ikke bare fantastisk? Det er simpelthen utroligt
Ej hvor vildt! det er jo allerede en lille baby.
Guldimaven skriver: Ej hvor vildt! det er jo allerede en lille baby.
Ja, haha, det var også det jeg tænkte ... Og se det fine lille højre ben, man kan se så tydeligt, og den lille fod. Det er jo helt vildt
Åh hvor fint. Og dejligt at den bette trives!
Bruus skriver: Ja, haha, det var også det jeg tænkte ... Og se det fine lille højre ben, man kan se så tydeligt, og den lille fod. Det er jo helt vildt
Ja, det er altså bare vildt! Man kan sagtens se hvad der er hvad, specielt de små fødder
Sikke et fint billede!
Og stort tillykke med det lille mirakel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128