2x nemme graviditeter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

LittleSteps

Hej med jer,

Da jeg var gravid med min datter, havde jeg en så dejlig og nem gravidtet. Ingen kvalme, opkast eller andre gener.

Jeg er nu gravid igen, er netop gået ind i 6. uge. Det er måske tror tidligt at sige, men jeg oplever kun øget træthed, øget appetit, ømme bryster, trang til syrligt mad og tisser oftere. 

Kan jeg være så heldig, at få endnu en forholdsvis nem gravidtet? Har nogle af jer oplevet det? 

Jeg må indrømme, at jeg også føler mig lidt nervøs... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Christina :-)

Petite skriver:

Hej med jer,

Da jeg var gravid med min datter, havde jeg en så dejlig og nem gravidtet. Ingen kvalme, opkast eller andre gener.

Jeg er nu gravid igen, er netop gået ind i 6. uge. Det er måske tror tidligt at sige, men jeg oplever kun øget træthed, øget appetit, ømme bryster, trang til syrligt mad og tisser oftere. 

Kan jeg være så heldig, at få endnu en forholdsvis nem gravidtet? Har nogle af jer oplevet det? 

Jeg er 2 gangs og svimmelheden som jeg havede med min søn har jeg også den her gang ellers syntes jeg fatisk den her gravidtet er nemmere :-)

Anmeld

7. januar 2013

De3Guldklumper

Petite skriver:

Hej med jer,

Jeps også 2 meget nemme graviditeter her

Anmeld

7. januar 2013

LittleSteps

Dejligt at høre 

Pylle3, hvor langt er du henne?

Så måske skal jeg bare slappe af og nyde det! 

Anmeld

7. januar 2013

Muhmi

Petite skriver:

Hej med jer,

Også en nemmere graviditet her...

Dog har jeg tidligt fået bækkenløsning, men de andre gravidtetsgener har jeg ikke haft NÆR så meget af som første gang

Anmeld

7. januar 2013

LittleSteps

Muhmi skriver:

Også en nemmere graviditet her...

Dog har jeg tidligt fået bækkenløsning, men de andre gravidtetsgener har jeg ikke haft NÆR så meget af som første gang

Hvor dejligt  Tak for dit svar! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.