Skruk - Køber tøj til bebs, Men hvad str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Miss-86

Jaa, skruk, det er ihvertfald hvad jeg er... Og jeg havde besluttet mig for IKKE at købe tøj til en bebs, men altså, den beslutning røg så i slutningen af år 2012, nu vil jeg give los.. Ej ikke overdrive, men lige det sødeste og selvfølgelig neutralt tøj vil jeg tillade mig at købe - Dertil kommer mit spørgsmål så, hvad str. ville I råde mig til at købe? Både i sokker og i body's

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

L&V

Miss-86 skriver:

Jaa, skruk, det er ihvertfald hvad jeg er... Og jeg havde besluttet mig for IKKE at købe tøj til en bebs, men altså, den beslutning røg så i slutningen af år 2012, nu vil jeg give los.. Ej ikke overdrive, men lige det sødeste og selvfølgelig neutralt tøj vil jeg tillade mig at købe - Dertil kommer mit spørgsmål så, hvad str. ville I råde mig til at købe? Indtil videre har jeg vist købt omkring 55-56.

Min erfaring siger mig at alt det neutrale ryger a h til når babyen kommer så jeg ville ikke købe noget.. Men nok lige så meget af frygt for der skete noget eller man ikke ku blive gravid. Så ville jeg være træt af at ha en kommode fuld af tøj der mindede mig om det

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Min erfaring siger mig at alt det neutrale ryger a h til når babyen kommer så jeg ville ikke købe noget.. Men nok lige så meget af frygt for der skete noget eller man ikke ku blive gravid. Så ville jeg være træt af at ha en kommode fuld af tøj der mindede mig om det

Okay, men har allerede købt lidt, sååe

Desuden har flere sagt til mig at det er godt med neutralt, for når først at man får kønnet at vide/se, så blir man træt af lyserødt og lyseblåt.

Og hvis vi nu vælger ikke og få kønnet og vide, så skal vi jo alligevel have købt lidt tøj, til bebs kommer til verden.

Mht. om man ikke bliver gravid, det er nu ikke noget jeg har den store lyst til at bekymre mig om pt. desuden kan tøjet gives væk i så fald. Det er jo nyt.

Anmeld

10. januar 2013

M&N

Månsson skriver:

Her er jeg af samme mening .. Vi købte en helt masse neutralt da vi blev gravide første gang, rigtig meget af det fra H&M, havde dog en MA så det blev ikke til noget.

6 måneder efter blev jeg gravid og vi fandt ud af hvad køn det er, så synes jeg det er blevet så kedeligt, meget af det er rigtig sødt stadig selvfølgelig men jeg vil ikke sige alle bliver trætte af blåt og lyserødt - jo, hvis du kun giver barnet lyserødt på - men det der jo ingen som har bedt dig om? Vores kommende lille datter får alt fra lilla, lyserødt, brunt, grønt, gråt osv på, synes bare alt det hvide og neutrale kan blive kedeligt i længden, så jeg ville også passe lidt på - selvom det  nok er skide svært når man er skruk eller helt nygravid og ikke kender kønnet

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

Her er jeg af samme mening .. Vi købte en helt masse neutralt da vi blev gravide første gang, rigtig meget af det fra H&M, havde dog en MA så det blev ikke til noget.

6 måneder efter blev jeg gravid og vi fandt ud af hvad køn det er, så synes jeg det er blevet så kedeligt, meget af det er rigtig sødt stadig selvfølgelig men jeg vil ikke sige alle bliver trætte af blåt og lyserødt - jo, hvis du kun giver barnet lyserødt på - men det der jo ingen som har bedt dig om? Vores kommende lille datter får alt fra lilla, lyserødt, brunt, grønt, gråt osv på, synes bare alt det hvide og neutrale kan blive kedeligt i længden, så jeg ville også passe lidt på - selvom det  nok er skide svært når man er skruk eller helt nygravid og ikke kender kønnet

Okay, men køber heller ikke vildt ind.. Bare lidt strømper,huer og body'es.. Også er jeg bare helt vild med det hvor der står IMUM og lignende på, så det er kun det jeg har købt...

Men det var nu str. jeg spurgte ind til.. Hehe.

Anmeld

10. januar 2013

M&N

Miss-86 skriver:

Okay, men køber heller ikke vildt ind.. Bare lidt strømper,huer og body'es.. Også er jeg bare helt vild med det hvor der står IMUM og lignende på, så det er kun det jeg har købt...

Men det var nu str. jeg spurgte ind til.. Hehe.

Det var også bare et råd Det kan jo være du skifter mening om tøjet når du så endelig er blevet gravid.. Hehe.

Jeg ville ikke købe så meget i str. 50 men hellere fra str. 56 og opad

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

BabyWish2012 <3 skriver:

Det var også bare et råd Det kan jo være du skifter mening om tøjet når du så endelig er blevet gravid.. Hehe.

Jeg ville ikke købe så meget i str. 50 men hellere fra str. 56 og opad

Jeps, det er også fint med råd
Men ja, har den mening at nu når det er købt så SKAL det bare bruges. Desuden som jeg skrev til den anden: Hvis vi vælger ikke at få kønnet at vide, når jeg en dag er gravid, så skal vi jo stadig købe neutralt tøj, så er det jo det samme!

Okay, tak, har faktisk ikke købt under str. 60 endnu...

Anmeld

10. januar 2013

LR85

str 50-56.

men som de andre siger, køb ikke for meget.

Man bliver vildt frustreret hvis der går laaaaaaaaaaaaaaang tid før man bliver gravid eller mister barnet.

Og ja, det skal du selvfølgelig ikke bekymre dig om endnu, men 'vi' sir det blot for at skåne dig for en masse smerte, hvis det ikke skulle gå som du ønsker.

men find lidt sødt i str 50-56, og nyd det og glæd dig til det er jeres tur.

ps, der er intet mere dejligt end a gå rundt og købe tøj når man først er gravid og går rundt i sin ejen lille lykkelige verden

Anmeld

10. januar 2013

M&N

LR85 skriver:

str 50-56.

Man bliver vildt frustreret hvis der går laaaaaaaaaaaaaaang tid før man bliver gravid eller mister barnet.

Og ja, det skal du selvfølgelig ikke bekymre dig om endnu, men 'vi' sir det blot for at skåne dig for en masse smerte, hvis det ikke skulle gå som du ønsker.

ps, der er intet mere dejligt end a gå rundt og købe tøj når man først er gravid og går rundt i sin ejen lille lykkelige verden

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

str 50-56.

Nej, men køber heller ikke mere nu, tror jeg.. Hehe.
Kunne bare ikke stå for det med IMum IDad på.. Det er jeg bare helt vild med..

Selvfølgelig skal jeg jo ikke have købt alt, skal gå rundt og købe, når jeg en dag er gravid, sammen med min mor, hun vil elske at shoppe baby'tøj med mig..

Vil dog sige, at det jeg har købt er pakket væk i en kasse under min seng, som jeg faktisk slet ikke går og tænker på er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.