Min FB af Prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

christina92

Satans skriver:

Tusind tak

Nej, vi var ikke så imponeret over patienthotellet. Altså det var da et fint værelse og sådan, men vi var meget overladt til os selv  Heldigvis så var prinsessen dejlig nem, så det var ikke så hårdt at sidde alene med hende. Vi syntes bare godt at jordemoderen kunne kigge forbi en gang imellem, bare lige for at høre til hvordan det gik og sådan.. Der var også en del information vi først fik afvide dagen efter (d. 31.) som vi ellers vil mene at vi skulle vide helt fra starten af ..

Jeg synes dælme de kom rendene hele tiden! Næsten for meget faktisk. Min vores datter var også lille, tabte sig en del og de var ikke sikker på hun fik nok at spise fordi hun var så hurtig "færdig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Satans

christina92 skriver:

Jeg synes dælme de kom rendene hele tiden! Næsten for meget faktisk. Min vores datter var også lille, tabte sig en del og de var ikke sikker på hun fik nok at spise fordi hun var så hurtig "færdig"

Hehe, det er nok forskelligt fra jordemor til jordemor hvordan de arbejder

De første par jordemødre vi havde ringede vi efter, og så kom de men gik hurtigt igen, for at ordne alt mulig andet og de tog sig ikke rigtig tid til at hjælpe og videregive information og sådan.. Det var først den 4. jordemor vi fik, som satte sig ned til os og fortalte om det hele. Alt fra fødslen til den fremtidige håndtering af baby og sådan. Det syntes jeg godt at de kunne have gjort fra starten af

Anmeld

8. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Stort tillykke med hende

Anmeld

8. januar 2013

Nessie

Sikke en fødsel

Stort tillykke med den skønne lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.