Uk i uge 28?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Frøken J.

hej piger.

vil gerne høre fra jer hvor barnet lå UK (altså med hovedet op) i uge 28. vendte barnet sig inden fødslen, eller endte det med barnet forblev i uK?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

2babygirls

Frøken J. skriver:

hej piger.

vil gerne høre fra jer hvor barnet lå UK (altså med hovedet op) i uge 28. vendte barnet sig inden fødslen, eller endte det med barnet forblev i uK?

Jeg var til Jm 28+2 og der lå hun med hovedet oppe, og om aftenen besluttede hun at vende sig av for silvan... Var til privat scanning 28+5 som bekræftede at hun puttede godt med hovedet dernede.

Men de siger jo gerne at de er længere om at vende sig 2. gang... Med Madeleine lå hun også i uk i uge 28

Anmeld

7. januar 2013

Solstrålebørn

Frøken J. skriver:

hej piger.

Kan slet ikke huske hvornår min sad i uk i 2. graviditet, hun vendte sig ikke selv.. Fik hende vendt efter 36+..

Anmeld

7. januar 2013

Babydreams

Min søn nåede ikke at vende sig, vi var ellers også til vendinsforsøg, men han ville ikke ligge med hovdet ned af, fik kejsersnit..

Men det var min den første, ved ikke om det er noget andet med nummer 2

Anmeld

7. januar 2013

ModerNatur

Med min den første lå hun i UK helt frem til uge 34.. Og så vendte hun sig selv den lille fis   Var ellers blevet ret nervøs.. 

Jeg er nu i uge 25, og håber ikke lillebror laver samme stunt, for det var ikk særlig behageligt..

Jeg vil dog sige at hvis ikke hun havde vendt sig havde jeg valgt kejsersnit uden tvivl!!.. 

Anmeld

7. januar 2013

Frøken J.

Tak for svar :-) Han skal nok nå at vende sig, men man gør sig da nogle tanker!

Anmeld

7. januar 2013

Nadia&Daniel

hej piger.

Laura forblev i UK - fik planlagt kejsersnit pga de ikke kunne vende hende..

Anmeld

7. januar 2013

Tulle28

Begge mine døtre lå i UK i uge 28, den store vendte sig aldrig og jeg fik PKS, den lille vendte sig og blev født på normal vis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.