gravilitets vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

LilleChelle

Jeg nåede at tage 15-16 kg. på, da jeg fødte 39+5. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Chanel12

Jeg tog 18 kg i alt, synes vægten stig da jeg omkring uge 35+ jeg fødte 41+1 og tabte kun 3 kg efter fødslen, så hævede mine ben og fødder, og 2 uger efter tabte jeg 12 kg, der efter gik d i stå og så tog jeg mig sammen og stoppede med at spise ALT usundt selv pasta, ris og kartofler. Kun grønt og kylling eller fisk. Så har jeg smidt 6 kg på 5 uger. og er på min starts vægt igen 

Anmeld

7. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
VickyL skriver:

35+5 og har taget 22,6 kg på, er lidt nysgerrige hvor meget har de forskellige taget på 

Jeg er 35+2 og har taget 7 kg på indtil videre.

Første gang fødte jeg 42+5 (jeg har ikke skrevet forkert ) og havde taget 13 kg på. Anden gang fødte jeg 40+3 og havde taget 17 kg på.

/ Taco78 

Anmeld

7. januar 2013

Clisolka

VickyL skriver:

35+5 og har taget 22,6 kg på, er lidt nysgerrige hvor meget har de forskellige taget på 

Jeg nåede i min graviditet med Isabella at tage 23 kg på i alt  Det gik rigtig rigtig hurtigt i slutningen af graviditeten fordi jeg rendte rundt med en uopdaget graviditetssukkersyge 

Anmeld

7. januar 2013

AnthonsMor

Jeg er 31+4 og har taget 2,3 kilo på..

Anmeld

7. januar 2013

Sitrani

VickyL skriver:

Jeg havde i alt taget ca. 18 kg på i alt i min graviditet.. Fødte 39+1

Men der ryger hurtigt 8-10 kg efter fødslen....

Anmeld

7. januar 2013

MyBigWish

Taco78 skriver:

Jeg er 35+2 og har taget 7 kg på indtil videre.

Første gang fødte jeg 42+5 (jeg har ikke skrevet forkert ) og havde taget 13 kg på. Anden gang fødte jeg 40+3 og havde taget 17 kg på.

Hvordan kan det være at du først fødte 42+5??  Troede højst at man kunne gå 2 uger over tid.. 

Anmeld

7. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hvordan kan det være at du først fødte 42+5??  Troede højst at man kunne gå 2 uger over tid.. 

Fordi man på det tidspunkt (i 2004 på Aalborg sygehus), mente at 37+0-42+0 var "til tiden" og derfor var det først ved 42+1 at man var udover det normale og først derefter ville de snakke om igangsættelse. Så da jeg var 16 dage over tid blev jeg scannet med henblik på igangsættelse og en sød jm tilbød at lægge den første stikpille (som jeg ellers først skulle have haft dagen efter) 17 dage over fik jeg stikpille nr 2 og 3 og på 18. dagen blev jeg indlagt på fødegangen, hvor de kunne tage vandet og så fik jeg vedrop. Men det var en land fødsel, og hun kom først ud ved aks næste morgen - altså 19 dage over tid

Hun havde det godt derinde og der var ikke dyk i hjertelyden på noget tidspunkt, ellers havde de selvfølgelig handlet før. Men det var da et laaangt forløb Og når nogen snakker om hvor hårdt, det er at gå over tid, så VED jeg, hvad de mener

Der er heldigvis sket meget siden, og er det vist fast procedure de fleste steder nu, at barnet skal være født inden 42+0

/ Taco78 

Anmeld

7. januar 2013

Faith

Første gang (tvillinger) fødte jeg 33+3 og nåede at tage små 10 kg på.

Lillebror er født 38+1og tog 12 kg på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.