søger hjælp til eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Rixer

Jeg ved at jeg har valgt det rigtige. Jeg er endda blevet anbefalet. Jeg tror ikke på at jeg får så nogle problemer som du poienter der. Mange tak, og igen jeg tror ikke på at jeg får problemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Father skriver:

Måske du har været lidt for ambitiøs i dit studievalg!?

Du opretter det ene indlæg efter det ander for, at spørge om dit og om dat. Hvorfor spørger du ikke medstuderende, eller læser lidt mere?

Lav dine lektier og studer selv, det kommer man længst med.

enig.

Anmeld

9. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
BMF skriver:

Jeg giver farther ret i den her. 

Se på historikken i hvad rixer oprettet, så er der en god pointe. 

Jeg læser selv til pædagog, Self er det svært at læse og forstå vores teori, men det er altså noget der skal være naturligt at forstå og give mening, når man har valgt den vej af uddannelse. 

Jeg håber at du rixer, tænker over hvad du vil fremadrettet, for den dag du skal skrive din batchelor, så skal teorien og forståelsen ligge dig ret klart, og så er der ingen baby.dk brugere der skriver den for dig. 

du skal vel snart i din 1. Lønned praktik, dit praktik dokument skal være spækket med teori som du sætter i praksis, det får du altså svært ved..! 

Held og lykke med din uddannelse. 

Jeg er helt enig.

Hvis man ser de indlæg som er blevet oprettet så synes jeg der mangler forståelse for de helt basale teorier. Og så får man det rigtig svært når man når længere i sit studie.

Anmeld

9. januar 2013

Tip!

Rixer skriver:

Jeg ved at jeg har valgt det rigtige. Jeg er endda blevet anbefalet. Jeg tror ikke på at jeg får så nogle problemer som du poienter der. Mange tak, og igen jeg tror ikke på at jeg får problemer.

Hvis du er blevet anbefalet, så burde du have mere styr på din teori! 

For mig virker det som om at du bare lige skal igennem,for så at kunne kalde dig pædagog! 

Jeg vil nødig have en kollega som dig, der ikke selv reflektere og begrunder dine ting, uden at det har været gennem baby.dk først. 

Jeg er hårdt, men jeg vil have veluddannede kollegaer som har sin egen holdning til ting, og har en forståelse for hvad det at være pædagog går ud på! 

Anmeld

9. januar 2013

Rixer

Jeg er ligeglad med jeres holdninger ok ?

Hvad skal jeg bruge det til ?

Jeg spurgte blot om hjælp til at forstå det og ikke andet.

OG iGEN NEJ, I kender mig ikke, og hvor ved du det fra at jeg personligt kan have det svært ?? Mest usaglige kommentar jeg længe har set.. Gider I at hjælpe ? Nu synes jeg at I skal komme lidt ind i kampen.. Fuldstændig latterligt.. Jeg kender endda nogen på bachelorgrad som er færdige og de siger selv at det nok skal gå..

Ok, jeg opretter ikke flere tråde og  DET ER ÅBENBART ULOVLIGT AT OPRETTE TRÅDE, I bider jo fingerene af mig jo..

Det synes jeg vitterligt ikke om

Anmeld

9. januar 2013

Tip!

Rixer skriver:

OG iGEN NEJ, I kender mig ikke, og hvor ved du det fra at jeg personligt kan have det svært ?? Mest usaglige kommentar jeg længe har set.. Gider I at hjælpe ? Nu synes jeg at I skal komme lidt ind i kampen.. Fuldstændig latterligt.. Jeg kender endda nogen på bachelorgrad som er færdige og de siger selv at det nok skal gå..

Ok, jeg opretter ikke flere tråde og  DET ER ÅBENBART ULOVLIGT AT OPRETTE TRÅDE, I bider jo fingerene af mig jo..

Dine tråde beviser jo netop at du har svært ved det. 

Lav selv dine pædagog ting! 

Skammer mig ved at mine med studerende kan være så dårlige til terori! 

Anmeld

9. januar 2013

Swerg

Hold nu en pæn tone..

Hvis indlægget er upassende for andre, så lad være at kommentere... Det kommer man ikke langt med.

Til TS, jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men ønsker dig held og lykke med eksamen

Anmeld

9. januar 2013

Father

Anmeld

3. februar 2013

Sara.

Twinkle little star skriver:

Hvis du er blevet anbefalet, så burde du have mere styr på din teori! 

For mig virker det som om at du bare lige skal igennem,for så at kunne kalde dig pædagog! 

Jeg vil nødig have en kollega som dig, der ikke selv reflektere og begrunder dine ting, uden at det har været gennem baby.dk først. 

Jeg er hårdt, men jeg vil have veluddannede kollegaer som har sin egen holdning til ting, og har en forståelse for hvad det at være pædagog går ud på! 

Nú har jeg godt nok ikke læst alle Rixers tråde, men lad os liiiiige slappe af.

Det er vel okay at oprette tråde også i forbindelse med teori ifht studie?

Jeg er nyuddannet pædagog, var til bachelor eksamen d.14 januar i år.... Og jeg har også oprettet tråde ifht teori og spurgt til jeres forståelse af det.

Som mor, med to forholdsvis små børn og en mand, må jeg indrømme at min tid med studiekammerater har været minimal. Vi var en gruppe på 6 piger der gik meget sammen, og jeg gik især med den ene som også havde børn. Men vi havde og har stadig forskellig syn på en masse, hvorfor jeg også har vendt det herinde.

Jeg synes nemlig vi er gode til at give hinanden svar herinde om alt fra studie, til feber osv. Og det skal der da være plads til

Til Rixer; nu glemte jeg helt hvad dit spørgsmål lød på... Og jeg skal til og i seng. Men ville bare lige kommentere at jeg synes det er okay du opretter tråde.

Nat nat herfra

Anmeld

5. februar 2013

Tip!

Sara. skriver:

Nú har jeg godt nok ikke læst alle Rixers tråde, men lad os liiiiige slappe af.

Det er vel okay at oprette tråde også i forbindelse med teori ifht studie?

Jeg er nyuddannet pædagog, var til bachelor eksamen d.14 januar i år.... Og jeg har også oprettet tråde ifht teori og spurgt til jeres forståelse af det.

Som mor, med to forholdsvis små børn og en mand, må jeg indrømme at min tid med studiekammerater har været minimal. Vi var en gruppe på 6 piger der gik meget sammen, og jeg gik især med den ene som også havde børn. Men vi havde og har stadig forskellig syn på en masse, hvorfor jeg også har vendt det herinde.

Jeg synes nemlig vi er gode til at give hinanden svar herinde om alt fra studie, til feber osv. Og det skal der da være plads til

Til Rixer; nu glemte jeg helt hvad dit spørgsmål lød på... Og jeg skal til og i seng. Men ville bare lige kommentere at jeg synes det er okay du opretter tråde.

Nat nat herfra

Mit probbarnebarn bare at han søger hjælp til ALT.. :/ 

hvis man kunne tage en pædagog uddannelse ved at spørge sig til det på baby, så vil det ikke give ret stor respekt overfor andre at vi kan noget andre ikke kan. 

Det giver mig en lidt tam følelse os som knokler for at komme igennem en uddannelse. Man tager en uddannelse, ikke får den.. 

Jeg er single mor til en knægt på 4 som jeg har 24/7-365 jeg er på mit 4 semester nu.. Så jeg ved hvor hårdt det er at læse.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.