søger hjælp til eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Rixer

Hej

Jeg er ved at forberede mig til førsteårsprøven men jeg vil lige spørge med hensyn til lovgivning, hvordan kan jeg  som pædagog arbejde med leg og læring: Hvordan skal man forstå nedenstående.. 

* § 1. Formålet med denne lov er at
*
*1) fremme børns og unges trivsel, udvikling og læring gennem dag-, fritids- og klubtilbud samt andre socialpædagogiske fritidstilbud,
*
*2) give familien fleksibilitet og valgmuligheder med hensyn til forskellige typer af tilbud og tilskud, så familien så vidt muligt kan tilrettelægge familie- og arbejdsliv efter familiens behov og ønsker,

*Formål for dagtilbud
*§ 7. Børn i dagtilbud skal have et fysisk, psykisk og æstetisk børnemiljø, som fremmer deres trivsel, sundhed, udvikling og læring.
*Stk. 2. Dagtilbud skal i samarbejde med forældrene give børn omsorg og understøtte det enkelte barns alsidige udvikling og selvværd samt bidrage til, at børn får en god og tryg opvækst.
*Stk. 3. Dagtilbud skal fremme børns læring og udvikling af kompetencer gennem oplevelser, leg og pædagogisk tilrettelagte aktiviteter, der giver børn mulighed for fordybelse, udforskning og erfaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Rixer

Hvordan kan jeg forstå ovenstående ??

Anmeld

8. januar 2013

Father

Rixer skriver:

Hvordan kan jeg forstå ovenstående ??

Måske du har været lidt for ambitiøs i dit studievalg!?

Du opretter det ene indlæg efter det ander for, at spørge om dit og om dat. Hvorfor spørger du ikke medstuderende, eller læser lidt mere?

Lav dine lektier og studer selv, det kommer man længst med.

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Father skriver:

Måske du har været lidt for ambitiøs i dit studievalg!?

Du opretter det ene indlæg efter det ander for, at spørge om dit og om dat. Hvorfor spørger du ikke medstuderende, eller læser lidt mere?

Lav dine lektier og studer selv, det kommer man længst med.

Sikke da et svar at komme med.

Hvis du ikke havde noget 'pnt' at sige så lad dog vær med at skriv. Var da virkelig et nedladende svar.

Hvad så med alle dem der laver tråde/debatter om ting de egentlig bare kunne finde på på google? Skriver du da også sådan et svar? 

Til TS: Jeg kan ikk hjælpe dig desværre, men er sikker på der er en der nok skal kunnehjælpe dig 

Anmeld

8. januar 2013

Rixer

Undskyld Father er du real donk ?

Anmeld

8. januar 2013

Father

Doffie skriver:

Sikke da et svar at komme med.

Hvis du ikke havde noget 'pnt' at sige så lad dog vær med at skriv. Var da virkelig et nedladende svar.

Hvad så med alle dem der laver tråde/debatter om ting de egentlig bare kunne finde på på google? Skriver du da også sådan et svar? 

Til TS: Jeg kan ikk hjælpe dig desværre, men er sikker på der er en der nok skal kunnehjælpe dig 

Ja, folk må sgu da tage sig lidt sammen.

De tråde der har et reelt indhold, drukner jo i latterlige tråde som f.eks- Hvornår åbner Aldi? Hvornår har man feber? Hvordan er vejret, lige nu? Nogen der har set mine sutsko? Osv. Osv. Osv.

Selvfølgelig kan man spørge folk om hjælp til dit og dat, men trådstarter virker bare som en dovendidrik, der ikke gider gøre tingene selv.

Anmeld

8. januar 2013

Father

Rixer skriver:

Undskyld Father er du real donk ?

Hvad mener du?

Anmeld

8. januar 2013

Rixer

Du kan da umulig udtale dig om mig, når du ikke ved hvem jeg er.. Jeg synes at du skal lade min tråd være og jeg har jo brug for hjælp det er i forhold til eksamen, det er jo vigtigt at jeg får en god forståelse, jeg spørger jo et emne som jeg ikke forstår..

Du har virkelig intet at snakke for.  Lad være med at kommentere efterfølgende, bare lad være.

Anmeld

8. januar 2013

Doffie

Father skriver:

Ja, folk må sgu da tage sig lidt sammen.

De tråde der har et reelt indhold, drukner jo i latterlige tråde som f.eks- Hvornår åbner Aldi? Hvornår har man feber? Hvordan er vejret, lige nu? Nogen der har set mine sutsko? Osv. Osv. Osv.

Selvfølgelig kan man spørge folk om hjælp til dit og dat, men trådstarter virker bare som en dovendidrik, der ikke gider gøre tingene selv.

Jeg synes du er enormt grov! 

Anmeld

8. januar 2013

Tip!

Jeg giver farther ret i den her. 

Se på historikken i hvad rixer oprettet, så er der en god pointe. 

Jeg læser selv til pædagog, Self er det svært at læse og forstå vores teori, men det er altså noget der skal være naturligt at forstå og give mening, når man har valgt den vej af uddannelse. 

Jeg håber at du rixer, tænker over hvad du vil fremadrettet, for den dag du skal skrive din batchelor, så skal teorien og forståelsen ligge dig ret klart, og så er der ingen baby.dk brugere der skriver den for dig. 

du skal vel snart i din 1. Lønned praktik, dit praktik dokument skal være spækket med teori som du sætter i praksis, det får du altså svært ved..! 

Held og lykke med din uddannelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.