Den der vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

henh01

Er det normalt at tage på i etaper?

Jeg er 20+0 i dag og har taget 2,2 kg på - men alle 2,2 kg er røget på siden nytår..

Er det normalt? Håber jo selvfølgelig ikke at denne voldsomme vægtøgning skal være gældende resten af graviditeten - 2,2 kg om ugen er lige i overkanten. haha (Det ville blive til 46 kg hahahaha)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

simone_jacobsen

henh01 skriver:

Jeg er 20+0 i dag og har taget 2,2 kg på - men alle 2,2 kg er røget på siden nytår..

Er det normalt? Håber jo selvfølgelig ikke at denne voldsomme vægtøgning skal være gældende resten af graviditeten - 2,2 kg om ugen er lige i overkanten. haha (Det ville blive til 46 kg hahahaha)

Tror det er helt normalt. Det er jo forskelligt hvordan og hvor meget folk tager på. Ved ikke hvordan mine ekstra kilo er kommet på, da jeg meget sjældent har vejet mig - men 7,5 kg er der i hvertfald kommet på

Anmeld

7. januar 2013

AnthonsMor

henh01 skriver:

Det tror jeg er normalt.. I starten af min graviditet tabte jeg mig 5 kilo på 14 dage uden at gøre en dyt, jeg spiste lige hvad jeg ville, når jeg ville, men alligevel tabte jeg en del..

Og nu er jeg oppe på en samlet vægtstigning på 2,3 kilo fra startvægten, er 31+4 i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.