Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

AnnaMary

Hvor lang tid efter befrugtningen begynder man og få symptomer ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Karina84

Det er meget forskelligt er jeg ret sikker paa

Nogen faar dem slet ikke, nogen faar dem omkring test dag eller lidt før, andre senere...

Anmeld

7. januar 2013

banana3

AnnaMary skriver:

Jeg er i uge 11 og har ikke et eneste - andet end at mine bryster har ændret sig

Anmeld

7. januar 2013

Stivdie

banana3 skriver:

Jeg er i uge 11 og har ikke et eneste - andet end at mine bryster har ændret sig

Tillykke med graviditeten og heldige dig!
Har du heller ikke haft øget udflåd, hvis jeg må spørge så direkte? Det har jeg nemlig efterhånden hørt om mange andre, der har haft.

Anmeld

7. januar 2013

Victoria2013

Jeg tror jeg begyndte at få symptomer (eller i hvert fald lægge mærke til dem) omkring 3-4 uger efter befrugtning. Der havde jeg ikke testet endnu, men kunne godt mærke brysterne og at de var begyndt at vokse... jeg var også lidt mere træt end ellers og havde et par enkelte "anfald" af svimmelhed i starten... og så havde jeg øget udflåd, som Stivdie også nævner. Men det var de symptomer jeg havde

Kvalme er jeg sluppet for (er 16+4 i dag)

Anmeld

7. januar 2013

banana3

Stivdie skriver:

Tillykke med graviditeten og heldige dig!
Har du heller ikke haft øget udflåd, hvis jeg må spørge så direkte? Det har jeg nemlig efterhånden hørt om mange andre, der har haft.

nej det har jeg heller ikke, nærmere mindre end jeg plejer Det er den helt omvendte graviditet det her

Anmeld

7. januar 2013

AnnaMary

Det nmelig fordi mine bryster gør så sindsygt ondt .. 

Og jeg .... AAARGH ... De gør naller

Anmeld

7. januar 2013

Clisolka

AnnaMary skriver:

Jeg er sikker på det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet  

Da jeg var gravid for 14 år siden havde jeg den vildeste kvalme og ømme bryster fra jeg testede positivt. Da jeg blev gravid for 3 år siden havde jeg mega ømme bryster ca 1-2 uger før jeg testede positivt - først derefter kom kvalmen 

Anmeld

7. januar 2013

AnthonsMor

AnnaMary skriver:

Det nmelig fordi mine bryster gør så sindsygt ondt .. 

Og jeg .... AAARGH ... De gør naller

Det gjorde mine satme også i starten! Kunne knap nok tage min BH af uden jeg fik tårer i øjnene, det var skrækkeligt.. Det stod på i en måneds tid tror jeg, og siden har jeg ikke mærket til dem, før nu hvor råmælken så småt begynder at sive lidt ud, så er de lidt ømme igen..

Anmeld

7. januar 2013

Sitrani

Jeg havde 2 cyklusser efter p-pille stop, da jeg stod med en positiv test i hånden.. Ca. 1 uge inden jeg tog testen havde jeg menses-smerter, ømme bryster, og var ret træt også.... så troede egentlig bare, at jeg skulle have min menses, som jeg havde haft et par gange ingen... men det viste sig så, at det var fordi jeg var gravid Men ved ikke hvor lang tid efter befrugtningen det var.... vi havde sex meget hyppigt, så ved ikke hvornår jeg blev befrugtet.... jeg var bare plpudselig, og ret hurtigt, gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.